همشهری آنلاین: سرمربی اروگوئه که از پیش بینی پیروزی آلمان در دیدار رده‌بندی به شدت خشمگین شده است، با قاطعیت تاکید کرد:

آشنایی با جام جهانی 2010 آشنایی با ووووزلا  آشنایی با نماد جام‌ جهانی

اروگوئه با شکست آلمان به مقام سوم دست پیدا خواهد کرد تا به رویای فرا زمینی بودن هشت پا پایان دهد.

پل، هشت‌پای پیشگوی آلمانی که با پیش بینی‌هایش شهرت جهانی پیدا کرده است، این بار پیش بینی کرده آلمان با پیروزی مقابل اروگوئه به مقام سوم دست پیدا خواهد کرد.اما این پیش بینی چندان به مذاق اسکار تابارز خوش نیامده است.

تابارز در نشست خبری گفت: تمام بازیکنان به پیروزی مقابل آلمان می‌اندیشند. اما اکنون با مساله ای مهم تر روبرو هستیم. می‌خواهیم هشت پای پیش گو را شکست دهیم تا دیگر مسائل حاشیه‌ای در فوتبال جایی نداشته باشد. می‌خواهیم یک بار برای همیشه به کار و کاسبی این هشت پا پایان دهیم.

تابارز در ادامه افزود: آلمان بعد از جام جهانی 1934 در تمام دوره ها حضور داشته است. آنها سابقه بسیار درخشانی در این رقابت‌ها دارند. امسال هم تا قبل از شکست مقابل اسپانیا بهترین تیم حاضر در این تورنمنت بودند. این مساله انگیزه زیادی به ما می‌دهد تا با شکست این تیم برای فوتبال اروگوئه اعتبار به دست آوریم.

سرمربی اروگوئه درباره ترکیب تیمش مقابل آلمان گفت: فورلان شرایط بازی را پیدا کرده است. سوآرز هم با پشت سر گذاشتن محرومیتش می‌تواند به میدان برود. در بقیه پست‌ها هنوز ترکیب قطعی مشخص نشده است. اما تغییرات چندانی نخواهیم داشت.

تابارز در پایان جام جهانی 2010 را برای اروگوئه مثبت ارزیابی کرد و گفت: بدون توجه به این که در دیدار رده بندی چه نتیجه‌ای کسب کنیم، با صراحت اعلام می‌کنم اروگوئه در جام جهانی آفریقای جنوبی یکی از بهترین دوره های حضورش را در جام های جهانی تجربه کرد.

اروگوئه شنبه ساعت 23 در دیدار رده بندی به مصاف آلمان می‌رود.

کد خبر 111262

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز