همشهری آنلاین : رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران هدف از نصب دوربین‌ در مدارس را حفاظت از انبارها و کالاها بیان کرد.

زکریا یازرلو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نصب دوربین در مدارس شهر تهران گفت: دوربین به عنوان یکی از ابزار آموزشی و از فن‌آوری های نوین امکاناتی است، اما در باره چگونگی استفاده از این فن‌آوری‌ در عرصه نظام تعلیم و تربیت نظرات متفاوتی وجود دارد.

وی افزود: محیط های آموزشی و مدارس را می‌توان از لحاظ کارکرد به دو بخش تقسیم کرد که کارکرد اداری و مدیریتی فضاها یکی از این کارکردهاست که در این کارکرد نصب دوربین جهت ایمنی مورد توجه قرار دارد.

رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در توضیح بیشتر گفت: خوشبختانه انبوهی از مدارس شهر تهران مجهز به دوربین است و هدف از نصب این دوربین‌ها در مدارس بیشتر جهت حفاظت از انبارها و کالاها است.

به گفته وی، استفاده از دوربین‌ به عنوان یک وسیله نوین و مدرن در محیط های آموزشی یکی دیگر از کارکردهای این فناوری است که تابع مصوبات قانونی است.

یازرلو با بیان اینکه من از موافقان نصب دوربین در مدارس هستم ادامه داد که این امر فرصت‌های نوینی را برای یادگیری جدید به وجود می آورد.

رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه درباره برنامه سال تحصیلی جدید، عنوان کرد: برنامه درسی و هفتگی دانش‌آموزان شهر تهران تا پایان مرداد ماه آماده می‌شود و از طریق پست در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

یازرلو در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه‌های تدوین شده در آموزش و پرورش شهر تهران همه امکانات برای بازگشایی متفاوت مدارس در اول مهر ماه در شهر تهران آماده است.

کد خبر 110539

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز