همشهری آنلاین: دومین روز از رقابت‌های دوچرخه‌سواری کاپ آسیایی مالزی در کوالالامپور با کسب 5 مدال برای نمایندگان کشورمان پیگیری شد.

به گزارش مهر، رقابت‌های دوچرخه‌سواری کاپ آسیایی 2010 مالزی از روز جمعه (4 تیر) در شهر کوالالامپور آغاز شده که در پایان دومین روز از این مسابقات رکا‌ب‌زنان کشورمان صاحب 5 مدال در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان شدند.

در ماده 200 متر سرعت جوانان و در بخش پیست، رضا جبرئیلی به کسب مدال برنز این دیدارها دست یافت. در این ماده رکاب‌زنانی از مالزی اول و دوم شدند.

در ماده اسپرینت جوانان نیز بعد از تیم مالزی تیم ایران با ترکیب رضا جبرئیلی، احسان خادمی و علی مرشدلو با کسب مدال نقره به عنوان نایب قهرمانی رسید. در این ماده تیمی از مالزی سوم شد. در ماده یک کیلومتر جوانان نیز علی مرشدلو، رکاب‌زن جوان کشورمان در مکان دوم ایستاد و گردن آویز نقره را از آن خود کرد. در این ماده تایلند و ژاپن اول و سوم شدند.

در ماده تیم اسپرینت و در رده سنی بزرگسالان، تیم ایران با ترکیب محمود و محمد پراش، فرشید فارسی‌نژادیان و احمد اصغر‌پور مدال نقره گرفت. در این ماده ژاپن و کره اول و سوم شدند.

در ماده یک کیلومتر بزرگسالان علی علی‌عسگری، نماینده کشورمان بعد از نمایندگان کره و ژاپن بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز را از آن خود کرد.

دوچرخه‌سواران کشورمان عصرروز  یکشنبه (6 تیر) در ماده کایرین در کاپ آسیایی مالزی رکاب خواهند زد.

کد خبر 110448

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز