پنجشنبه ۳ تیر ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سومین کنگره سراسری سرطان پستان با ارائه جدیدترین راهکارهای درمان و کنترل سرطان پستان و رسیدن به یک زبان مشترک در درمان این بیماری توسط مرکز تحقیقات سرطان پستان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

«ما برای بومی سازی درمان سرطان پستان و توسعه آن در تمام کشور به دنبال کنترل این بیماری هستیم.»

دکتر مهدی حسینیان، دبیر اجرایی سومین کنگره سراسری سرطان پستان در نشست خبری این کنگره، با بیان این مطلب، حضور اساتید و گروه های درمانگر سرطان پستان از سراسر کشور را  وجه تمایز و مشخصه این کنگره اعلام کرد: بیشتر کنگره ها در تهران و بر حضور برخی اساتید خاص تمرکز دارند در حالیکه دعوت از اساتید و دست اندرکاران درمان سرطان پستان از سراسر کشور وجه تمایز و مهمترین مشخصه این کنگره با سایر کنگره‌هاست.

در این کنگره سه روزه که 9 تا 11 تیرماه 89 از ساعت 8 در تالار امام مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، پژوهشگران داخلی و خارجی به ارائه یافته های خود در زمینه سرطان پستان خواهند پرداخت و همچنین کارگاه های تخصصی در رشته های مختلف در کنار این کنگره برگزار می‌شود.

مدیر کلینیک بیماری های پستان جهاد دانشگاهی با بیان اینکه بیشتر بیماران شهرستانی با سرطان در مراحل و درجات بالای بیماری به پزشک مراجعه می کنند، گفت: ما برای بومی سازی درمان سرطان پستان و توسعه آن در تمام کشور به دنبال کنترل این بیماری هستیم.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف مورد نظر کنگره این است که تمام مردم کشور با موضوع این بیماری درگیر شوند و به همین دلیل کارگاه های تخصصی و فوق تخصصی در این کنگره برگزار خواهد شد. همچنین در کنار کارگاه های تخصصی پنل های تخصصی با موضوعات ویژه از برنامه های جانبی کنگره خواهد بود.

همچنین در پایان کنگره بحث و بررسی های صورت گرفته در طول کنگره در قالب کتاب و سی دی آموزشی در اختیار پزشکان قرار خواهد گرفت.

دکتر حسینیان با اشاره به مقالات ارسال شده به کنگره گفت: بیش از 150 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شد که از این میان 30 مقاله به صورت سخنرانی و 70 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

کد خبر 110281

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز