چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اجرایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: بارش باران و جاری شدن سیل ارتباط ریلی تهران مشهد را در استان‌های سمنان - مشهد قطع کرده است.

غضنفر فولادی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر، افزود: این مسیر عصر روز گذشته در سه نقطه حدفاصل ایستگاه‌های نقاب و شاهرود دچار سیل بردگی وانسداد شده و حرکت قطارها متوقف مانده است.

وی گفت: 13قطار حدفاصل شاهرود-گرمسار و 12قطار طول مسیر مشهد به مبداءبرگردانده شدند و قطارهایی که مقصدشان تهران نبوده است از طریق خطوط کمربندی در حال ادامه مسیر مقصد هستند.

فولادی افزود:‌باپیش بینی های صورت گرفته قبل از ورود قطارها به محل حادثه، ‌قطارها متوقف شدند و این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشت.

معاون اجرایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مسیرهای خسارت دیده در مسافت 60کیلومتری یکدیگر قرار دارند،‌افزود: برای ترمیم مسیر نیاز به ماشین آلات سنگین بود که اقدامات لازم صورت گرفته و قرار است تا ساعات 6بعد ازظهر امروزمسیر ترمیم شود.

فولادی گفت: تا ظهر امروز سفرهای مسیر تهران مشهد حذف شده است و مسافران برای جلوگیری از معطل ماندن در ایستگاه‌ها و دریافت اطلاعات تکمیلی با تلفن شماره 139تماس بگیرند.

کد خبر 110276

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز