چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۸۹ - ۰۴:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان که پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند و مصاحبه‌های تندی علیه هم انجام دادند، با پادرمیانی بابک معصومی آشتی کردند تا آرامش به فوتسال برگردد.

به گزارش مهر، پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از ازبکستان و قهرمانی این تیم در یازدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، شیرینی و حلاوت موفقیت ملی‌پوشان فوتسال در سایه اختلاف نظر رئیس کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی گم شد.

کشمکس بین این دو که در موفقیت‌های اخیر فوتسال کشور نقشی انکارناپذیر داشته‌اند، باعث شد تا فوتسال کشور شرایطی نابسامان پیدا کند و حتی در این رابطه بحث منفک شدن تیم ملی فوتسال از کمیته فوتسال نیز به وجود آمد.

بالاخره با فروکش کردن آتش اختلاف نظرها و با وساطت بابک معصومی، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران عصر روز دوشنبه (31 خرداد) نشستی بین عباس ترابیان و حسین شمس برگزار شد که طی آن، دو طرف اختلافات را کنار گذاشته و بر تداوم همکاری باهم تاکید کردند.

بدین ترتیب حسین شمس کماکان به عنوان سرمربی در کنار تیم ملی فوتسال ایران خواهد بود و این تیم را همچون گذشته مهیای حضور قدرتمند در پیکارهای بین المللی می‌کند.

عباس ترابیان و حسین شمس در مدتی که با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند بارها و بارها در رسانه‌های مختلف همدیگر را متهم کردند!

کد خبر 110268

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز