سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم تراکتور سازی از مذاکرات این تیم با چند بازیکن استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند با بیان این مطلب گفت: تمرینات این تیم از روز دوشنبه آغاز شده است و هواداران خونگرم و متعصب از وضعیت تیم خود هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

فراز کمالوند افزود: هرچند تغییر مدیریت و کناره گیری شفق وقفه‌ای در جریانات امور باشگاه به وجود آورده است اما، هواداران و فوتبال دوستان آذربایجان نباید نگران وضعیت تیم باشند چرا که من با تمام توان تیم را برای حضوری قدرتمندانه در فصل آینده لیگ برتر آماده خواهم کرد.

وی اظهار کرد: تمرینات تیم به طور اولیه از روز دوشنبه شروع شده و با تماس با بازیکنان شهرستانی، تمامی آنها هم اکنون در تبریز هستند و خود را برای تمرینات امروز آماده می‌کنند.

کمالوند افزود: در روزهای آینده تمامی تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا تیم انسجام خود را از دست نداده و برای لیگ برتر دهم آماده‌تر شود.

وی با بیان اینکه تغییر مدیریت باشگاه خللی در عزم و اراده وی برای خدمت به تراکتور سازی ایجاد نکرده است، تصریح کرد: اینکه من نیز در این شرایط سخت تراکتور را ترک کنم هرگز این کار را نخواهم کرد چرا به هواداران و فوتبال آذربایجان دین دارم و باید در چنین شرایطی تیم را جمع و جور کنم.

کمالوند یادآورشد: من بافت و اسکلت تیم تراکتور را می‌شناسم و با توجه به این شناخت سعی خواهم کرد با جذب نفرات جدید، تراکتور را به عنوان یک مدعی روانه لیگ برتر فصل آینده کنم.

وی درخصوص بازیکنان مورد نظر خود برای پیوستن به تراکتورسازی، گفت: فرهاد مجیدی، هادی شکوری، میثم منیعی و البته محسن خلیلی جزو نفراتی هستند که مایل هستم به جمع سرخپوشان تبریزی بپیوندند که با برخی از این نفرات مذاکراتی نیز به انجام رسیده است.

کمالوند ابراز اطمینان کرد: تیم فوتبال تراکتورسازی با وجود تمامی مشکلات و شرایط سخت کنونی در فصل آینده قوی تر از فصل گذشته در فوتبال کشور ظاهر شود.

کد خبر 110234

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز