سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مهدی تارتار گفت: پیشنهاداتم را برای مربیگری در تیم فوتبال پرسپولیس به حبیب کاشانی دادم و انشاا... نتیجه بزودی مشخص می‌شود

مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن شهرری که تقریبا پس از بسته شدن ترکیب بازیکنان تیم راه‌آهن برای لیگ دهم از این تیم جدا شد، پیرامون آینده‌ کاری‌اش در فصل آینده به ایسنا، گفت: روز گذشته (دوشنبه 31 خرداد) با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی برای حضورم در پرسپولیس داشتم و تقریبا توافق‌های خوبی هم رسیدیم. در نهایت پیشنهاداتم را به او دادم و انشاا... بزودی نتیجه آن مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که با شما برای پذیرفتن مسئولیت دستیاری اول علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس صحبت شده است، گفت: هیچ صحبتی در این‌باره نداشتیم؛ تنها برای حضورم در پرسپولیس صحبت کردم و برای بنده هم تنها خدمت و کمک کردن به پرسپولیس مهم است.

تارتار گفت: خوشحالم که در صورت امکان به تیم سابقم برمی‌گردم. چهار سال در پرسپولیس بازی کردم و دو مرتبه در این مدت همراه با این تیم قهرمانی ایران شدیم. همچنین برای خودم افتخار می‌دانم که کنار علی دایی کار کنم و معتقدم مربیگری در پرسپولیس به هیچ وجه کمتر از سرمربیگری راه‌آهن نیست.

کد خبر 110233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز