دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسابقه پر گل دو تیم پرتغال و کره شمالی از گروه هفتم رقابت‌های جام جهانی 2010 برگزار شد

این مسابقه که در ورزشگاه گرین پوینت در شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی و در ساعت 16 به وقت تهران آغاز شد با نتیجه پر گل 7 بر صفر به سود پرتغال خاتمه یافت.

دو تیم از گروه هفتم رقابت‌های جام جهانی 2010 مسابقه خود را زیر باران شدید و با سوت پابلو پوسو از شیلی آغاز کردند.

تیم پرتغال در این مسابقه چهره واقعی مدعی قهرمانی را از خود نشان داد. آن‌ها در دیدار نخست برابر ساحل عاج به تساوی بدون گل رسیده بودند و در این مسابقه از ابتدای کار حملات گسترده‌ای را روی دروزاه کره شمالی طراحی کردند.

در نیمه اول کارلوس کوئیروز سرمربی تیم پرتغال حملات گسترده‌ای روی دروازه کره شمالی طراحی کرد تا اینکه در دقیقه 29 بوسیله رامون میرلس به گل اول دست یافت.

در نیمه دوم پرتغالی‌ها حجوم گسترده‌تری روی دروازه حریف آوردند که نتیجه آن به ثمر رساندن 6 گل دیگر بود.

آنها توسط سیمائو سابرسا (53)، هوگو آلمیدا (56)، تیاگو (89 و 60)، لیدسون (81) و کریستیانو رونالدو (88) گل‌های خود را به ثمر رساندن و در پایان با نتیجه خیره کننده 7 بر صفر به پیروزی رسیدند.

کره شمالی در دیدار نخست با نتیجه 2 بر یک، مغلوب برزیل شده بود و با قبول دومین شکست سنگین پیاپی خود از گردونه مسابقات کنار رفت.

کره شمالی با سرمربیگری کیم جونگ هون با تاکتیک 5-4-1 وارد میدان شد که البته با در اختیار نداشتن 4 بازیکن پناهنده خود چنین تاکتیکی در پیش ‌گرفت.

پرتغال نیز با آرایش 4-3-3 قصد ارائه یک بازی باز و رو به جلو را داشت و توانست به تمامی اهداف خود دست یابد.

در پایان دور دوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2010، تیم ملی برزیل با 6 امتیاز در صدر جدول گروه هفتم قرار دارد و تیم‌های پرتغال و ساحل عاج هم با 4 و یک امتیاز دوم و سوم هستند و کره شمالی بدون امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.

کد خبر 110157

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز