گروه حوادث: در پی واژگون شدن یک اتوبوس ایرانی در استان شرقی بیتلیس در ترکیه، حداقل 6 نفر از مسافران کشته و بیش از 40 نفر مجروح شدند.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه زمان چاپ ترکیه، این حادثه صبح29 خرداد و در منطقه اهلات در استان بیتلیس رخ داد و مجروحان حادثه پس از این تصادف به بیمارستان‌های بیتلیس و شهر تاتوان منتقل شدند.

گفته می‌شود که این اتوبوس به‌دلیل لغزنده بودن جاده در هنگام عبور از یک پیچ، واژگون شده است. در همین حال،  یکی از مسافران اتوبوس سانحه دیده در ترکیه به خبرگزاری ایرنا گفت: پنجشنبه اتوبوس ما از تبریز حرکت کرد و جمعه شب گذشته از مرز بازرگان وارد ترکیه شدیم و قرار بود به سوریه برویم و از آنجا عازم کربلا شویم.

وی ادامه داد: کاروان زائران سوریه و کربلا متشکل از 2 اتوبوس بود که یکی از اتوبوس‌ها در جلو حرکت می‌کرد. وی افزود: وقتی اتوبوس واژگون شد، 6 نفر از مسافرها در این سانحه در دم جان باختند و بقیه که صدمه دیده بودند، به3 بیمارستان در نزدیکی شهر بیتلیس منتقل شدند.

وی رسیدگی به وضع مصدومان از سوی پزشکان و کادر درمانی این بیمارستان را خوب توصیف کرد و افزود: با توجه به اینکه تمامی لوازم و به‌خصوص پوشاک مسافران در اتوبوس و صحنه حادثه جا‌مانده است، تنها مشکل کنونی آنها دسترسی به لوازم و به‌خصوص لباس‌هایشان است. به گفته مسئولان بیمارستان، برخی از مسافران جراحت کمی دارند و 25 نفر از آنان که بیشتر صدمه دیده‌اند تحت معالجه قرار دارند.

کد خبر 110006

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز