دبیر هیأت مرکزی جذب وزارت علوم گفت: بحث بازنگری مصوبات در هیأت عالی جذب شروع شده است

و فرم‌های صلاحیت عمومی بازنگری شده و بازنگری فرم‌های اعضای هیأت علمی نیز در دستور کار است. به گزارش ایلنا،  رضا عامری در سی‌و‌نهمین نشست معاونین آموزشی دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به نیاز دانشگاه‌ها در سال‌جاری به اعضای هیأت علمی،  عنوان کرد: نیاز به جذب 6400 عضو هیأت علمی در دانشگاه‌های دولتی به وزارت علوم اعلام شده است و پیش‌بینی ما این است که این تعداد به 7 هزار نفر می‌رسد و تا پایان برنامه پنجم 5 هزار و500 عضو هیأت علمی جذب دانشگاه‌ها می‌شوند.

وی ضمن اعلام برگزاری 70جلسه هیأت مرکزی جذب وزارت علوم عنوان کرد: بسیاری از پرونده‌های دانشگاه‌ها در بحث‌های صلاحیت عمومی و علمی رسیدگی شده و به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

دبیر هیأت مرکزی جذب وزارت علوم با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل هیأت‌های اجرایی جذب،  جذب اعضای هیأت علمی مؤمن،  متعهد و با تخصص لازم است،  گفت: باید تلاش کنیم در فرایند جذب دقت لازم اعمال شود تا این افراد در اولویت قرار گیرند.

عامری با اشاره به ارائه 2هزار و 500 ردیف استخدامی در برنامه چهارم اظهارکرد: با مساعدت وزیر علوم حدود 3هزار ردیف استخدامی دیگر نیز افزایش یافته است که حدود 500 ردیف در بین دانشگاه‌ها توزیع شده است.

کد خبر 109691

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز