شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۴
۰ نفر

آرژانتین مارادونا توانست نخستین بازی‌اش در جام جهانی را با پیروزی به پایان ببرد

آرژانتین شروعی توفانی داشت و در دقیقه ششم به گل رسید. در حضور مهاجمان مشهور این تیم، این هاینتزه مدافع بود که ضربه کرنر را با سر به زیر طاق دروازه نیجریه فرستاد.

برتری شاگردان مارادونا پس از این گل هم ادامه داشت ولی مسی، هیگواین و توز فرصت‌های خوبی را از دست دادند. آرژانتین در نیمه دوم ترجیح داد بازی را کنترل کند و برنامه‌اش را روی ضدحملات قرار داد.

Argentina's Lionel Messi falls as he battles for the ball with Nigeria's Peter Odemwinge during the 2010 World Cup Group B soccer matchat Ellis Park stadium in Johannesburg June 12, 2010.

مهاجمان این تیم اما مثل نیمه اول نتوانستند به گل برسند و ورود دیه گو میلیتو در دقایق پایانی هم چاره‌ساز نبود. در این نیمه نیجریه هم فرصت‌هایی داشت و با ورود مارتینز و اودموینگی خطرناک‌تر شد؛ شوت تایوو با فاصله کمی بیرون رفت و اوچه هم فرصتی عالی را برای زدن گل تساوی از دست داد.

ولی 3 امتیاز بازی در پایان به آرژانتینی رسید که در مجموع برتر بود. مسی اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و مقصر آن انیاما، دروازه‌بان نیجریه بود که با مهارهایش به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کد خبر 109528

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز