همشهری آنلاین: روبن فان پرسی، ستاره تیم ملی هلند معتقد است تیم ملی کشورش در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی می تواند همه تیم‌ها را شکست دهد.

هلند در یورو 2008 قبل از آن که در مرحله یک چهارم به روسیه ببازد و از رقابت ها حذف شود در مرحله گروهی با شکست دادن ایتالیا، فرانسه و رومانی نتایج درخشانی کسب کرد.

مهاجم تیم ملی هلند ایمان دارد آنها می توانند نتایج درخشان یورو 2008 را در جام جهانی تکرار کنند و برای فتح جام آماده شوند.

فن پرسی به روزنامه میرور گفت:" فتح جام جهانی به دلیل وجود تیم های قدرتمند خیلی سخت است. اگر همه بازیکنان تیم با هم متحد شوند و این کار را درست انجام بدهند شکست دادن هر تیمی کاری ساده است." 

مهاجم تیم آرسنال ادامه داد:" خیلی کنجکاوم ببینم سرنوشت تیم ملی هلند چه می شود. چون  بعد از مرحله گروهی احتمالا باید دو تیم بزرگ ایتالیا و اسپانیا مبارزه کنیم. در نیمه نهایی به نظرم دو تیم برزیل و پرتغال انتخاب های ایده آلی هستند. در فینال هم شکست هر تیمی مقابل هلند قطعی است."

تیم ملی هلند در مرحله گروهی باید با تیم های ژاپن، کامرون و دانمارک رقابت کند.

آنها در دو تورنمنت مهمی که در هشت سال گذشته برگزار شده حذف شده اند و حالا با آرزوهای زیادی به آفریقای جنوبی آمده اند. فان پرسی گفت:" با این که در یورو 2008 تیم‌های فرانسه، ایتالیا و رومانی را شکست دادیم و هواداران از پیروزی های ما خوشحال شدند، وقتی به روسیه باختیم و حذف شدیم همه چیز خراب شد و هواداران به توانایی های ما شک کردند. حالا هم این طور است و همه منتظر شکست تیم ملی هلند هستند."

کد خبر 109495

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز