همشهری آنلاین: جمع کثیری از دانشجویان که به نشانه اعتراض به حمله رژیم صهیونیستی به کشتی کاروان آزادی مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع کرده بودند، پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند

به گزارش ایرنا، این دانشجویان در حالی که شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" و "آمریکا ننگت باد، اسراییل ننگت باد" سرمی دادند، جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مصطفی حضوری مسوول سیاسی بسیج دانشگاه امام صادق(ع) در این تجمع با بیان اینکه امام خمینی(ره) تا روزهای آخر هم می‌دانست که آمریکا و اسراییل دست در یک کاسه دارند، گفت: ایشان همواره می‌فرمودند که آنان می‌خواهند در مقابل اسلام بایستند. ملت ما مفتخر است که توانسته در مقابل دشمنانش این‌گونه بایستد.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا دست در دست اسراییل جهان را به آتش کشیده است، اظهار داشت: حیوانیت و سبعیت اسراییل، امروز برای همگان آشکار شده است و رژیم صهیونیستی تنها می‌خواهد بیت‌المقدس را که وجه مشترک مسلمانان جهان است، تخریب کند.
حضوری تاکید کرد: حمله به غزه سرپوش گذاشتن روی این قضیه است ولی ما باید به خاطر داشته باشیم نباید ندای آزادی قدس شریف لحظه‌ای از اذهان ما پاک شود.

مسوول سیاسی بسیج دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه امروز غذای رسانه‌ای دنیا تحت سیطره غربی‌ها و آمریکایی‌هاست، اظهار داشت: باید رسانه‌ها طوری جلو روند که مظلومیت مردم فلسطین را به وضوح نشان دهند.

مسعود طوسی، مسوول شورای راهبردی دانشگاه شریف در ادامه این مراسم با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده حماقت این رژیم است، گفت: حماقت باعث می‌شود که رژیم صهیونیستی فروبپاشد و ما به زودی شاهد خواهیم بود که اسراییل از صحنه روزگار محو خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه رژیم حیوان‌صفت صهیونیستی باید نابود شود، گفت: توقع داریم مجلس و دولت در بیانیه‌هایی این مساله را محکوم کنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در پایان این مراسم در بیانیه‌ای اعلام کرد: بار دیگر رژیم اشغالگر قدس ماهیت سبوعانه خودرا نشان داد. حمله به کاروانی از شخصیت‌های صلح‌طلب جامعه جهانی و کشتن و زخمی کردن و به اسارت گرفتن تعدادی از آنها چه معنایی جز دشمنی با بشریت دارد؟

در ادامه این بیانیه آمده است: آزمون غزه از عجایب روزگار ماست. سکوت غرب و به ویژه آمریکا در برابر این‌همه جنایات یکی از صفحات سیاه تاریخ معاصر حقوق بشر و کرامت انسانی خواهد بود که چگونه رژیم نامشروع صهیونیستی در لوای طرح صلح خاورمیانه با تحرکات گوناگون، خود را برای حمله جدید آماده می‌کند و بار دیگر مردمان بی‌دفاع غزه را به خاک و خون می‌کشاند.

این بیانیه با طرح این سوال که آیا وقت آن نرسیده که سران سازشکار بعضی از دولت‌های عربی - اسلامی در ارتباط خود با اسراییل تجدیدنظر کنند، می‌افزاید: از سران این کشورها می‌خواهیم که سفرای اسراییل را از کشور خود اخراج، دفاتر نمایندگی آنها را تعطیل و به مذاکرات پنهان و آشکار خود خاتمه دهند و نمک بر زخم 60 ساله جهان اسلام نپاشند.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: از سازمان ملل و شورای به اصطلاح امنیت می‌خواهیم موضع خود را در قبال این جنایات انسانی مشخص کند و تحریم‌های جامعه جهانی علیه این کشور منزوی را به اجرا بگذارد.

کد خبر 108719

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز