یکشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین : وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 638 هزار نفر برای شرکت در آزمون مرحله اول استخدامی این وزارتخانه شرکت کرده‌اند، گفت:

کارت ورود به جلسه آزمون روز دوشنبه سوم خرداد توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه نشست مشترک با وزیر علوم و آموزش ارمنستان که صبح روز یکشنبه در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر زمان و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی این وزارتخانه گفت: در حال پیگیری هستیم که دوشنبه را برای توزیع کارت اعلام کنیم و داوطلبان با ورود به سایت مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش و ارائه کد رهگیری می توانند پرینت کارت خود را دریافت کنند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره الویت استخدام در استانها افزود: استانهای خوزستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، هرمزگان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان در الویتهای اول استخدام نسبت به سایر استانها قرار دارند.

وی با اعلام اینکه آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور نیز روز هفتم خرداد و همزمان با آزمون استخدامی برگزار می شود، ادامه داد: صبح جمعه آزمون اعزام به خارج از کشور و ظهر آزمون استخدامی برگزار می شود.

به گفته حاجی بابایی 23 هزار نفر در آزمون اعزام به خارج از کشور شرکت کرده اند.

حاجی بابایی در پاسخ به اینکه آزمون مرحله دوم استخدامی چه زمانی برگزار می شود، نیز گفت: هنوز زمان دقیق این آزمون مشخص نشده و به محض اینکه نهایی شد آن را اعلام می کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری آزمون استخدامی از لحاظ وسعت در آموزش و پرورش بی نظیر است، گفت: تاکنون در آموزش و پرورش آزمون در این حد وسیع نداشتیم و این موضوع در تاریخ این وزارتخانه بی سابقه است. 

کد خبر 108032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز