گروه حوادث: جنایت فجیع لینن اسمیت، زن 43 ساله انگلیسی در هتلی در اسپانیا، مردم این کشور را شوکه کرد

این زن جنایتکار سه‌شنبه گذشته 2کودک 5 ساله و 11 ماهه خود را خفه کرد و سپس اجساد آنها را در سطل هتل قرار داد.به گزارش گاردین، این زن 43ساله سه‌شنبه گذشته، دختر 5 ساله خود به نام ربه کا و برادر 11 ماهه او به نام دانیل را در هتل میرامار در منطقه ساحلی «لیروت دی‌مار» اسپانیا با فشار دادن گلویشان خفه کرد اما تنها چند ساعت بعد از این جنایت با پیدا شدن اجساد کودکان ماجرای این جنایت فاش و مادر بی‌رحم دستگیر شد.

به نوشته این نشریه، این جنایت پس از آن رخ‌داد که مارتین اسمیت،  شوهر 45 ساله این زن که یکی از مشهورترین متهمان تحت تعقیب اینترپل انگلیس بود، از سوی پلیس اسپانیا دستگیر و برای محاکمه به انگلستان بازگردانده شد. اتهام این مرد آزار و اذیت جنسی 13 کودک انگلیسی بود.

آنچه بیش از همه باعث وحشت مردم انگلستان شده، ادعای روزنامه‌های این کشور است که اعلام کرده‌اند مادر جنایتکار، کودکان خود را دوشنبه‌شب به قتل رسانده،  اما شب را با اجساد آنها در اتاق هتل گذرانده و صبح روز بعد اجساد آنها را در یکی از سطل‌های زباله هتل انداخته است.

به نوشته مطبوعات انگلیسی این زن از مدتی قبل به همراه شوهرش از انگلستان فرار کرده و در اسپانیا زندگی مخفی‌ای را آغاز کرده بود؛ بعد از محاکمه ابتدایی این مرد در اسپانیا سرانجام هفته گذشته با دستور دادگاهی در بارسلونا، مارتین از این کشور اخراج و به پلیس انگلستان تحویل داده شد و دو روز بعد از استرداد این مرد به انگلستان، همسرش این جنایت را رقم زد.

به خاطر عشق، کودکانم را کشتم

مادر جنایتکار در نخستین بازجویی‌ها به ماموران پلیس اسپانیا گفت: چون می‌ترسیدم به‌علت وضعیت مالی‌ام دادگاه بارسلونا، کودکانم را از من بگیرد تصمیم به قتل آنها گرفتم. من عاشق آنها بودم و نمی‌خواستم آنها از من دور‌شوند.

کد خبر 107953

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز