همشهری آنلاین: تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود برابر کره جنوبی تن به شکست داد.

به گزاش فارس، ملی‌پوشان نوجوان در دومین دیدار خود برابر کره جنوبی قرار گرفتند و بازی را به حریف واگذار کردند. در این دیدار که از ساعت 17:30 دقیقه عصر روز شنبه (25 اردیبهشت) و در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، تیم ایران در یک رقابت دشوار، 3 بر 1 برابر حریف مغلوب شد.

این دیدار در حضور بیش از 400 تماشاگر برگزار شد. از نکات جالب توجه، حضور پرشور تماشاگران کره‌ای بود که با حضور در سالن و با طبل‌هایی خاص و پرچم کشور خود، به شدت ملی‌پوشانشان را حمایت می‌کردند.

شاگردان ناصر شهنازی در گیم اول ابتدا از حریف خود عقب افتادند؛ اما در ادامه با حمایت همه جانبه ایرانی‌های حاضر در سالن، آنالیزهای هنگام بازی و با در اختیار قرار دادن این اطلاعات به سرمربی، موفق شدند کره را 25 بر 22 شکست دهند.

در گیم دوم هم ابتدا شاگردان ماسافومی پیش افتادند که بازهم نوجوانان نتیجه را به تساوی کشاندند؛ اما نتوانستند این روند را حفظ کنند و در پایان گیم دوم، بازی را 25 بر 22 واگذار کردند.

در ادامه و در گیم سوم، نوجوانان ایران بودند که بازی را بهتر شروع کردند؛ اما کره‌ای‌ها بر بازی مسلط شدند و توانستند مسابقه را 25 بر 19 به سود خود خاتمه دهند.

گیم چهارم هم با برتری نسبی کره آغاز شد و همین روند ادامه پیدا کرد. در پایان کره موفق شد 25 بر 21 تیم ایران را شکست دهد.

قبل از این دیدار نیز تیم‌های هند و تایلند از گروه دوم مسابقات برابر هم قرار گرفتد که این دیدار در پایان با برتری هندی‌ها خاتمه یافت.

در این دیدار که از ساعت 15 آغاز شد ملی‌پوشان هند موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست دهند تا سومین پیروزی خود را در این دوره از رقابت‌ها کسب کنند.

هندی‌ها پیش از این موفق شده بودند تیم‌های ملی تایوان و قزاقستان را از پیش رو بردارند.

هشتمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا از 23 تا 30 اردیبهشت ماه با حضور 10 تیم در تهران جریان خواهد داشت. دوره پیش، سال گذشته با قهرمانی ایران به پایان رسیده بود.

تیم اول این رقابت‎ها سهمیه المپیک 2010 سنگاپور را از آن خود می‎کند. دو تیم بعدی نیز به قهرمانی جهان صعود می‏کنند.

کد خبر 107513

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز