گروه سیاسی: مهدی چمران در پاسخ به پرسشی درباره نتایج انتخابات شوراها گفت: باید منتظر بود، زیرا مردم تصمیم‌گیرنده نهایی هستند.

به گزارش خبرنگار همشهری اعضای  ائتلاف بزرگ اصول‌گرایان در یک نشست مطبوعاتی به تشریح اهداف، برنامه های این ائتلاف برای شورای شهر تهران پرداخته و به پرسشهای خبرنگاران پاسخ دادند.دراین نشست  که  مهدی چمران  سخنگویی آن  را برعهده داشت ،‌ در ابتدا توضیحاتی پیرامون ائتلاف بزرگ اصولگرایان ارائه کرد و سپس به اغلب پرسشهای خبرنگاران پاسخ داد.چمران لازم دید در ابتدا موضع این ائتلاف را در مورد دولت اعلام کند. وی گفت: حمایت از دولت وظیفه شرعی ،ملی و میهنی ماست. ما باید قاطعانه از دولت حمایت کنیم. نیازی به گفتن هم نیست که ما از حامیان نزدیک دولت بوده و هستیم و اگر چند تن از نزدیکان دولت اسم فردی را در فهرستشان بگذارند یا نگذارند برای ما فرقی ندارد. وی همچنین تأکید کرد که دسته‌بندیهایی که مطرح می‌شود و هرکدام از لیستها را به شخصی منتسب می‌کنند نوعی شیطنت است و نباید به آن بها داد.
رئیس شورای شهر تهران  افزود: بحث تخریب در قاموس ما جایی ندارد. وی در ادامه با اشاره به مباحث مطرح درباره انتخاب شهردار گفت: ما معتقدیم انتخاب شهردار بر عهده شورای شهر آینده است و اگر شعار‌ها و مطالبی در این زمینه داده می‌شود ربطی به این ائتلاف ندارد. نامزد ائتلاف بزرگ اصول‌گرایان همچنین با بیان این‌که سعی داریم از دادن وعده‌های به‌جا و بی‌جا خودداری کنیم گفت: نمی‌خواهیم وعده‌هایی بدهیم که قابل تحقق نباشد، ما به امور شهری آگاهیم و می‌دانیم برای حل مسائل شهری باید برنامه‌ریزی کرد نه این که وعده‌ انتخاباتی داد که قابل تحقق نباشد. چمران همچنین با بیان این‌که در تبلیغات نیز سعی کرد‌ه‌اند از افراط و تفریط بپرهیزند گفت: فکر می‌کنیم نیازی نیست در ارتباط با تبلیغات زیاده‌روی کنیم. در حال حاضر دوستان رسانه‌ای ما در مطبوعات و خبرگزاری‌ها برای پرشورشدن انتخابات و معرفی گروه‌های مختلف تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند. وی یک بار دیگر تاکید کرد که هنوز نسبت به رسیدن اصول‌گرایان به وحدت ناامید نیستند و گفت: هنوز این بنده حقیر تلاش می‌کنم بتوانیم به یک ائتلاف صددرصدی برسیم، این خواست ماست و پیگیر آن بودن را وظیفه و تکلیف خود می‌دانیم. عضو شورای معتمدین اصولگرا در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که گفته می‌شود ستاد ائتلاف بزرگ اصول‌گرایان در واقع حامیان قالیباف در شورا‌ها هستند، اظهار داشت: ما هیچ‌گونه ارتباطی با آقای قالیباف نداریم، در ضمن هیچ‌گونه تباین و تضادی هم با دولت نداریم.
چمران  با بیان این که ما هنوز به دنبال ایجاد ائتلاف صددرصدی هستیم و از این امر ناامید نشده‌ایم، در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که برای رسیدن اصولگرایان به وحدت به چه میزان حاضر هستید ازخودگذشتگی نشان دهید؟ گفت: اگر بدانم اصول‌گرایان به ائتلاف خواهند رسید حاضرم از حضور در انتخابات شورای شهر انصراف بدهم. من، آقای شیبانی، طلایی و دیگر دوستان اعلام می‌کنیم که اگر اصولگرایان به وحدت برسند و نیاز باشد ما انصراف بدهیم، انصراف خواهیم داد؛ چرا که وحدت اصولگرایان را بسیار مهم می‌دانیم. به غیر از چمران ، عباس شیبانی، رسول خادم، مرتضی طلایی، حسن بیادی، حبیب کاشانی، حمزه شکیب، محمود خسروی وفا، ناصحی، منظرخیر حبیب اللهی، معصومه آباد، محسن سویزی، بهمن ادیب‌زاده، محسن وفامهر و امیر علی امیری  دیگر  نامزدهای فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان نیز در این کنفرانس خبری حضور داشتند.
کد خبر 10664

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز