همشهری آنلاین: معاون حفظ و احیا و ثبت آثار تاریخی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری از بررسی کارشناسی چند استان برای انتقال این سازمان به استانی دیگر، با هدف کم شدن بار جمعیتی شهر تهران خبر داد

مسعود علویان‌صدر در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره بیان کرد: سیاست دولت این است که برخی سازمان‌ها و اداره‌های دولتی به استان‌های هم‌جوار منتقل شوند تا به این ترتیب، تلاش شود بار جمعیتی تهران تا حدی کم شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، سازمان میراث فرهنگی گزینه‌هایی را برای جابه‌جایی بررسی می‌کند. در واقع، کارهای کارشناسی در دست انجام‌اند و اگر به نتیجه‌ی نهایی برسیم، آن را اعلام خواهیم کرد.

او با تأکید بر این‌که انتقال سازمان مرکزی به یکی از استان‌ها قطعی است، اظهار داشت: تمام استان‌های اطراف استان تهران اعم از قزوین، اصفهان، قم، اراک و مازندران در دست بررسی کارشناسی هستند.

علویان‌صدر در پاسخ به این‌که آیا این انتقال برای کارکنان سازمان مشکلی را به‌وجود نمی‌آورد؟ گفت: پیش‌بینی‌های لازم در این‌باره می‌شود. اکنون این مسأله درحال بررسی است که وقتی می‌خواهیم منتقل شویم، چه تمهیداتی باید اندیشیده شود تا همکاران به‌راحتی زندگی خود را داشته باشند و مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

کد خبر 106095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز