دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف عالی فرهنگ شهری وشهروندی، توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تدوین می‌شود

محمد طاهری مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان با اعلام مطلب فوق از تشکیل ستادی در این زمینه خبر داد و اضافه کرد: با عنایت به دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ شهری و شهروندی، ستادی با محوریت این موضوع در سازمان فرهنگی هنری تشکیل شده است. این ستاد از ابتدای سال‌جاری فعالیت خود را آغاز کرده و مطالبات ایشان را به شکل منسجم استخراج و دسته بندی خواهد نمود.

طاهری تدوین دیدگاه‌های رهبری در حوزه فرهنگ شهروندی را عامل مهمی در پیشبرد وظایف و تکالیف سازمان فرهنگی هنری برشمرد و افزود: نقطه ایده‌آل و مطلوب این ستاد، متشکل از صاحب‌نظران و کارشناسان سازمان فرهنگی هنری این است که سازمان، در هدف‌گذاری، اجرا، تولید محصولات فرهنگی و پیاده‌سازی‌ سیاست یک یکم فرهنگی که مدنظر شهردار تهران است در چارچوب دیدگاه‌های مقام معظم رهبری حرکت نماید.

وی اضافه کرد: البته در برنامه‌ریزی سال 89 سازمان فرهنگی هنری بحث ادامه حرکت به سمت اصلاح الگوی مصرف و تداوم فرهنگ‌سازی‌ برای این امر مهم و نیز همت و کار مضاعف به‌عنوان یک سند بالادستی کاملا جدی انگاشته و لحاظ شده است اما استخراج دیدگاه‌های معظم له در سال‌های گذشته کمک ارزنده‌ای به رهیافت بهتر و عملکرد منسجم‌تر در حوزه فرهنگ شهروندی خواهد کرد.

کد خبر 105511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز