شنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۵ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

گروه ادب و هنر: نمایشهای "وکیل تسخیری"، "سکوت میراث تبار من است" و "نوای اسرارآمیز" ‌از این هفته اجرای خود را در مجموعه‌ تئاتر شهر آغاز می‌کنند.

تالار اصلی مجموعه‌ تئاتر شهر از این هفته اجرای خود را با نمایش "دنیای دیوانه دیوانه" نوشته و کار بهزاد فراهانی آغاز می‌کند. این نمایش ساعت ‌٣٠/١٨ در این تالار اجرا می‌شود.

تالار چهارسو نیز از این هفته به استقبال نمایش "نوای اسرار آمیز"‌ نوشته اریک امانوئل اشمیت و با کارگردانی سهراب سلیمی می‌رود، این نمایش ساعت ‌١٩ در این تالار به صحنه می‌رود.

تالار قشقایی نیز به روال قبل به اجرای دو نمایش "مردنیک" نوشته هادی حوری و با کارگردانی امیر دژاکام و "مرک و شاعر"‌نوشته نغمه ثمینی با کارگردانی کیومرث مرادی فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

این نمایش به ترتیب در ساعتهای ‌٤٥/١٧ و ‌٣٠/١٩ در این تالار به صحنه می‌روند. در تالار سایه نیز دو نمایش "سمفونی درد" و "پروانه‌های آسیایی" اجرا می‌شوند. "سمفونی درد" کاری از حسین پاکدل است که ساعت ‌١٨ و "پروانه‌های آسیایی"‌ کاری از محمد حاتمی است که ساعت ‌٢٠ در تالار سایه به صحنه می‌روند.

تالار کوچک مجموعه تئاتر شهر نیز از این هفته میزبان نمایش "سکوت میراث تبار من است"‌ می‌شود. این نمایش نوشته مهشید ابراهیمیان و با کارگردانی علی‌اولیایی، ساعت ‌٢٠ اجرا می‌شود.

در تالار نو نیز از این هفته نمایش "وکیل تسخیری" به کارگردانی گلرخ میلانی به صحنه می‌رود این نمایش ساعت ‌٣٠/١٩ در این تالار اجرا می‌شود.

کد خبر 10543

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز