همشهری آنلاین: علی اکبر جوانفکر، مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با صدور حکمی،"غلامحسین اسلامی فرد" را با حفظ سمت دستیار ارشد مدیر عامل، به جانشینی ریاست این سازمان نیز منصوب کرد.

به گزارش ایرنا، در متن حکم مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی برای انتصاب اسلامی فرد آمده است: همان طور که می دانید خبرگزاری جمهوری اسلامی دوران تجدید حیات بالنده خود را آغاز کرده و در قامت یک کانون فعال، موثر، متعهد به دفاع از حقوق و منافع ملت ایران و پایبند به مبانی اخلاق و اصول اسلامی و انسانی، ایفاگر سهم خویش در شکوفایی روز افزون و پیشرفت همه جانبه ایران عزیز در عرصه‌های مادی و معنوی است.

تردیدی نیست که تحقق اهداف متعالی، مستلزم بهره گرفتن از ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب و برنامه ریزی هوشمندانه برای ایجاد ظرفیت‌های جدید در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری است و این مهم بیش از هر چیز متکی به اهتمام و کار مضاعف و به خدمت گرفتن علم در کنار تجربه‌های ارزشمند است.

 بر این اساس جناب عالی را که به حمدلله از سرمایه‌های ارزشمند خبری سازمان و از مدیران با سابقه، مجرب، متدین، صبور و با اخلاق خبرگزاری جمهوری اسلامی محسوب   می‌شوید، با حفظ سمت دستیار ارشد مدیرعامل به جانشینی ریاست سازمان منصوب   می‌نمایم.

در این حکم آمده است: انتظار دارم تمامی اندوخته‌های علمی، فکری و ذاتی خود را همراه با تجارب ذیقیمت حاصل از مواجهه با رویدادها و حوادث گوناگون در عرصه‌های داخلی و خارجی به کار بندید و سهم موثر خویش را در اعتلای مهم ترین سازمان خبری کشور به نحو مطلوب به انجام برسانید.

‌از معاونین، مدیران کل، روسای ادارات و دفاتر نمایندگی ایرنا در داخل و خارج از کشور و مجموعه همکاران سازمان نیز انتظار دارم، صمیمانه با جناب عالی همکاری نمایند.

غلامحسین اسلامی فرد،کارشناس ارشد رشته ارتباطات و در گذشته مدرس دانشکده خبر بوده است.

وی از سال 1359 با عنوان‌هایی چون مسوول دفاتر ایرنا در کشورهای پاکستان و مالزی، سردبیری گروه سیاسی، مدیر کل اخبار داخلی، سرپرست سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با این سازمان همکاری داشته است.

وی که از جانبازان دفاع مقدس می‌باشد، مدیر اطلاع رسانی و ارتباطات بعثه مقام معظم رهبری نیز بوده است.

کد خبر 105217

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز