پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت انیمیشن‌سازی دریم ورکز که برای اکران قسمت چهارم کارتون شرک با نام "پس از شرک برای همیشه" آماده می‌شود، می‌گوید

سه فیلم اول این کارتون را هم به صورت دیسک‌های بلو ری سه‌بعدی عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز جفری کاتزنبرگ مدیرعامل شرکت دریم ورکز روز چهارشنبه 15 آوریل در کنوانسیون ملی انجمن پخش‌کنندگان گفت: "فیلم‌های ما به صورت فایل‌های دیجیتال وجود دارند. با این حال بازگشت به آنها و بازسازی تجربه سه‌بعدی ارزان تمام نمی‌شود.، اما قصد ما این است که کیفیتی کاملا بالا دست پیدا کنیم."

کاتزنبرگ در مورد سرعت ابداعات فنی در فیلمسازی سه بعدی ابراز خوش‌بینی کرد و مدتی را  به بحث زنده با حضار درباره این موضوع پرداخت، چرا که تبدیل سه‌بعدی "جنگ تایتان‌ها" در سینماها با استقبال خوبی روبه رو نشده است، و این امر نگرانی‌هایی را در صنعت نمایش ایجاد کرده است که تبدیل سه بعد بد ممکن است جاذبه این فرمت را تهدید کند.

کاتزنبرگ گفت: "ما تازه در شروع سرمایه‌‌گذاری‌های بزرگ در حوزه تبدیل فیلم‌های دوبعدی به سه بعدی هستیم. اقدامات در این حوزه هنوز خیلی مقدماتی است. اما وضع به سرعت در حال تغییر است. من هنوز کاملا خوش‌بینم که تا 12 یا 18 یا 24 ماه دیگر می‌توان یک فراورده باکیفیت از تبدیل فیلم دوبعدی به سه‌بعدی به دست آورد."

کاتزنبرگ با اشاره به قصد جرج لوکاس و جیمز کامرون برای تبدیل سه‌بعدی "جنگ ستارگان" و "تایتانیک" گفت: "آنها کاری نخواهند کرد که اهمیت این فیلم‌ها کاهش پیدا کند." او گفت فرآیند تبدیل سه‌بعدی ممکن است برای هر فیلم 20 میلیون دلار خرج بردارد و 18 ماه طول بکشد.[همراهی با ماجرا‌های شرک]

او افزود که یک نسخه آزمایشی سه بعدی از "تایتانیک" را دیده است و آن را فوق‌‌العاده خواند.

کد خبر 105171

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز