همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از اجرای طرح یکپارچه تلفن ثابت اعتباری در سال جاری خبر داد.

به گفته صابر فیضی، این طرح در راستای برنامه جدید شرکت مخابرات ایران دیده شده است و با عملیاتی شدن آن متقاضیان می توانند از تلفن ثابت پیش پرداختی استفاده کنند.

فیضی در مورد اجرایی شدن طرح تلفن ثابت اعتباری در کشور گفت: این طرح از سال گذشته در دستور کار شرکت مخابرات ایران قرار گرفت که در ابتدا قرار بود شرکتهای مخابرات استانی به طور جداگانه در هر استان این نوع تلفن را راه اندازی کنند.

اما در سال جدید و با توجه به تغییرات انجام شده در شرکت مخابرات ایران،  راه اندازی تلفن ثابت اعتباری به صورت یکپارچه در کشور عملیاتی می شود و شرکت مخابرات ایران خود متولی ارائه این سرویس است. براین اساس در نسخه تدوین شده برای برنامه های مخابرات در سال جاری این مقوله نیز گنجانده شده است.

فیضی پیش بینی کرد که در سال جاری تلفن های ثابت، اعتباری - پیش پرداختی - شوند تا متقاضیان بتوانند از این سرویس استفاده کنند.

قیمت هر خط تلفن ثابت اعتباری 10 هزار تومان است و متقاضیان قبل از استفاده از این نوع تلفن باید خط خود را شارژ کنند. این طرح به صورت پایلوت در بعضی استانهای کشور مانند فارس اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین از تصمیم مسئولان مخابرات برای تدوین برنامه‌ ارتقاء کیفیت شبکه های ارتباطی اینترنت، تلفن ثابت و همراه در راستای تامین رضایت مشترکان خبر داد و گفت: به همین منظور گروههای کارشناسی تعیین شده در حال بررسی وضعیت موجود هستند.

کد خبر 104880

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز