به گزارش همشهری آنلاین، وی بیان کرد: ساعت ۲۳:۱۵ دیشب بود که ارتش تروریستی و کودک کش آمریکا یک دکل مخابراتی را در شهرستان سیریک هدف قرار داد. البته هدف قرار گرفتن این دکل پس از آن رخ داد که نیروی دریایی سپاه به شناورهای متخلف در تنگه هرمز هشدار داد. نیروی دریایی سپاه همچنان اعلام میکند که هر مسیری برای گذشتن انواع شناورها از تنگه هرمز به سمت خلیج فارس تنها از مسیر جنوب جزیره لارک، مسیر اقتدار ممکن است و هر مسیری به جز این هم خطرناک است و هم غیر قابل پذیرش.
کشتی ها همچنان در انتظار دستور نیروی دریایی سپاه + ویدئو | آخرین وضعیت تنگه هرمز
آخرین وضعیت کشتی ها در بندر شهید رجایی و تنگه هرمز | ویدئو
وی گفت: واژه کاملا خطرناک در ادبیات دریانوردی معنای خاصی دارد. شناورها پس از شنیدن دستور نیروی دریایی سپاه بسیاری اصلاح مسیر کردند و از همین مسیر بازگشتند اما چند فروند شناور به تحریک دزدان دریایی در نیروی تروریستی و کودک کش آمریکا از مسیری غیر از مسیر تعیین شده جمهوری اسلامی ایران قصد عبور داشتند که با شلیک اخطار نیروی دریایی سپاه مواجه شدند و ارتش تروریستی آمریکا هم سواحل هرمزگان را مانند چند دفعه پیش مورد تعرض قرار داد و دکل مخابراتی را هدف قرار داد.
نظر شما