جواد خیابانی در برنامه برجام با ترک ناگهانی برنامه، فضای برنامه را به حاشیه برد.

جواد خیابانی

به گزارش همشهری آنلاین، پژمان راهبر، سردبیر سایت ورزش سه، در برنامه «برجام» قصد داشت انتقادهایی را نسبت به عملکرد و اظهارات جواد خیابانی مطرح کند. اما پیش از آنکه فرصت بیان کند سخن بگوید، خیابانی با سروصدا و ایجاد تنش، و بعد ترک برنامه، عملاً مانع سخن گفتن راهبر شد.

کد خبر 1047266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • جمیل IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    11 3
    چقدر آخیابانی گستاخ وبی حیا شده وبگو بگو راه انداخته
  • محمود IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    8 6
    امثال این اقای پژمان راهبر فقط طلبکاری دارند از کل مملکت معلومه که باعث عصبانیت اقای خیابانی میشه
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    9 3
    خدایا مگه این آقا رو بازنشسته نکردن قحط الرجاله
  • مینا IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    8 2
    اقای خیابانی اقای محترمی هستند و تا حالا خیلی زحمت کشیدن فقطبهتره تجدید نظر بکنن در رفتارشون از ایشون چنین برخوردهایی واقعا بعیده .ا چقدر تند و بی ادبانه خجالت می کشم این حرف رو بزنم با این سن و سال بعیده واقعا از برنامه ای که خودشون مجریشون هست و برنامه ی خودشونه قهر می کنن مگه میشه
  • فرانک IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    13 1
    واقعا من به جای رفتار خیابانی خجالت کشیدم متاسفم با این رفتار زشت مجری..
  • بانو! IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    0 0
    چقدر بی ادب!فکر کرده صدا و سیما،ملک باباشه! پاچه ی طرفو گرفته ول نمیکنه،معلوم نیست ازکجا پربوده،بابا اینو رد کنین بره دیگه...
  • ایران IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    0 0
    آقای خیابانی حیا کن
  • علی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    0 0
    همتون برید به جهنم با آن تیم ملی تون.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    0 0
    خیلی بد بود. شکه شدم. هاج و واج مونده بودم