بخش‌هایی از گفتگوی نسرین نکیسا بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضورش در سریال «یوسف پیامبر» مورد توجه قرار گرفت.

یوسف پیامبر

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با بازپخش سریال «کیمیا» در شبکه آی فیلم بخش‌هایی از گفتگوی نسرین نکیسا درباره حضورش در سریال «یوسف پیامبر» و بعد در «کیمیا» بازنشر شد. نسرین نکیسا می‌گوید: «من بعد از سریال یوسف پیامبر پیشنهادهای زیادی داشتم اما بعد آن مادر شدم و چند سالی مجبور شدم از پروژه‌ها فاصله بگیرم تا اینکه...»

این بازیگر در سریال حضرت یوسف در سال ۱۳۸۷ در نقش دینه خواهر حضرت یوسف بازی کرد که در فراق برادرش یوسف، التیام بخش حضرت یعقوب نبی بود.

کد خبر 1047231

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha