همزمان با برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و مصر در جام جهانی، استانداری‌های چند استان کشور از آغاز به کار ادارات با حداقل دو ساعت تأخیر در روز شنبه خبر دادند.

بازی ایران و مصر

به گزارش همشهری آنلاین، در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر مصر در مرحله گروهی جام جهانی که ساعت ۶:۳۰ صبح شنبه برگزار می‌شود، استانداری‌های تعدادی از استان‌های کشور تصمیم به تغییر ساعت آغاز فعالیت ادارات گرفتند.

بر این اساس، ادارات استان‌های کردستان، قزوین، فارس، سمنان، گلستان، یزد، مرکزی، خوزستان، کرمان و مازندران روز شنبه با حداقل دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

این تصمیم با هدف فراهم کردن امکان تماشای دیدار تیم ملی فوتبال ایران برای کارکنان و علاقه‌مندان به فوتبال اتخاذ شده است.

کد خبر 1047073
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    31 3
    ... طرف برای فینال جام جهانی اینجوری نمیکنه که این ... تعطیل و تاخیر راه میندازند
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    40 6
    بعضی ادارات، حقوق و مزایای نجومی میگیرند،کمترین میزان فعالیت را هم دارند وکمترین خدمات را به مردم ارائه میدهند،فوتبال هم برن نگاه کنن مشکلی نیست اخه نظامیهای فقیر حواسشون هست!!!!!!!!!
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    33 4
    به هر بهانه ای کشور تعطیل کنید تا ناترازی برق جبران شود بچه های ما که همه دکتر مهندس شدند
    • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
      0 0
      😃😃😪😪😭😭😀😁
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    واقعا مزخرفه...
  • غلامرضا خمسه پور مقدم NL ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    0 0
    ایران چهار 4 دو2 ایران بازی را از مصر می برد
  • Adel IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    0 0
    اخه این چه وضعیه بخاطر فوتبال کارمردم عقب میندازید
  • مومیوند IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    0 1
    سلام مصر برنده است
  • محمد علی IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    0 0
    انشالله که تیم فوتبال ⚽️ ایران همواره سربلند خواهد شد. به امید پیروزی ✌️
  • . IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    0 1
    پس تهران چی چه وضعیه سلیقه ای شده
  • صدرلله منوچهری DE ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    0 0
    دویک به نفع ایران
  • محمد IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
    0 0
    عجب بهانه خوبی435 کارمندهای غیورمملکت ما که عادت دارن به مفت خوری