ایالات متحده و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای مشترک از امضای یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران استقبال کرده و نقش میانجی‌گران منطقه‌ای را مورد تأکید قرار دادند.

شورای همکاری خلیج فارس

به گزارش همشهری آنلاین، در بیانیه مشترک ایالات متحده و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس آمده است: از امضای یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران استقبال می‌کنیم.

در این بیانیه همچنین بر اهمیت تلاش‌های میانجی‌گرانه پاکستان و قطر در روند شکل‌گیری این تفاهم تأکید شده است.

کد خبر 1046961

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خلیج‌ فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha