به گزارش همشهری آنلاین، مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا در فرودگاه شهر کویت اعلام کرد بر اساس اطلاعات موجود، مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا روزهای ۲۹ و ۳۰ ژوئن در سوئیس برگزار خواهد شد.
وی گفت این مذاکرات در چند کارگروه تخصصی تقسیم شده و هر گروه بهصورت جداگانه موضوعات مختلف را بررسی خواهد کرد.
روبیو همچنین گفت کارشناسان حوزه انرژی هستهای، تحریمها و متخصصانی از چندین وزارتخانه آمریکا در ترکیب هیئت این کشور حضور خواهند داشت.
پیش از این نیز پاکستان اعلام کرده بود که گفتوگوها در ادامه هفته در قالب کارگروههای کوچکتر پیگیری میشود.
نظر شما