مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا در جریان سفر منطقه‌ای خود به خاورمیانه اعلام کرد که گفت‌وگوهای میان واشنگتن و تهران احتمالا هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.

مارکو روبیو

به گزارش همشهری آنلاین، مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا در فرودگاه شهر کویت اعلام کرد بر اساس اطلاعات موجود، مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا روزهای ۲۹ و ۳۰ ژوئن در سوئیس برگزار خواهد شد.

وی گفت این مذاکرات در چند کارگروه تخصصی تقسیم شده و هر گروه به‌صورت جداگانه موضوعات مختلف را بررسی خواهد کرد.

روبیو همچنین گفت کارشناسان حوزه انرژی هسته‌ای، تحریم‌ها و متخصصانی از چندین وزارتخانه آمریکا در ترکیب هیئت این کشور حضور خواهند داشت.

پیش از این نیز پاکستان اعلام کرده بود که گفت‌وگوها در ادامه هفته در قالب کارگروه‌های کوچک‌تر پیگیری می‌شود.

کد خبر 1046951

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha