همشهری آنلاین: سومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات جغرافیایی برای مدیریت بلایای طبیعی و بازسازی مناطق آسیب‌دیده (GIT4NDM&R) در تاریخ 20-19 اکتبر 2010 (28-27 مهر 1389) در شیانگ می تایلند برگزار می‌شود.

محور اصلی این کنفرانس، کاربرد فناوری اطلاعات جغرافیایی در آماده‌سازی برای مقابله با بلایای طبیعی نظیر زلزله، سیل، رانش زمین، خشکسالی، توفان، سونامی و... و همچنین مدیریت بحران و بازسازی مناطق آسیب‌دیده از طریق شناسایی عوامل به وجود آورنده اینگونه وقایع است. علاوه بر این، چگونگی استفاده از سامانه GIS به منظور برنامه‌ریزی بهتر برای رسیدگی و بازسازی مناطق بحران‌زده نیز در این کنفرانس به بحث گذاشته خواهد شد.

سخنرانی توسط اساتید مرتبط، نشست‌های فنی، بررسی آخرین دستاوردهای علمی و فنی، برگزاری نمایشگاه و کارگاه از بخش‌های این کنفرانس هستند. مقالات برتر در این همایش در شماره ویژه مجله بین‌المللی اطلاعات جغرافیایی (IJG) به چاپ خواهند رسید.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله یا پوستر و شرکت در نمایشگاه به پایگاه اینترنتی http://e-geoinfo.net/git4ndm2010/ مراجعه کرده و یا با آدرس‌های الکترونیکی git4ndm10@gmail.com, progeoinfo@gmail.com, nitiporn.ijg@gmail.com تماس بگیرند.

سازمان فضایی ایران

کد خبر 104683

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز