خوش‌چشم، کارشناس صداوسیما گفت: آمریکا خودش تاسیسات ایران را نابود کرده است و حالا می‌گوید در بازسازی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند تا در سود این صنایع شریک شود. به جای خسارت دادن می‌خواهند ایران را استعمار کنند و ۵۰ درصد سود صنایع ایران را کسب کنند.

کد خبر 1046543

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 2
    صداوسیمای میلی قطع رجال است که عده ای بیسوادودلواپس را بعنوان کارشناس می آورید