سخنگوی قوه قضائیه از اقدام دادستانی تهران برای ایمن‌سازی ساختمان‌های پرخطر خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، علی‌اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه، در نشست خبری خود اعلام کرد که در حوزه ایمن‌سازی با پیگیری دادستان‌ها اقدامات لازم انجام شد و در تهران ۵۳ درصد از ساختمان‌های ناایمن در راستای صیانت از حقوق عامه ایمن‌سازی شدند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 1046390

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تی وی همشهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha