به گزارش همشهری آنلاین، همسر شهید جاویدالاثر ناوشکن دنا که در برنامه تلویزیونی حسینیه معلی حضور داشت گفت: همه کسانی که شهید می شوند و پیکر هم دارند، قطعاً یک درد جانکاه و جانسوز دارند اما فرقشان با ما این است که یک مزار دارند که در آن عزیزی هست. هر پنجشنبه گل سر مزار می برند، گریه می کنند، حرف می زنند. ما حتی وداعی هم با همسرانمان نداشتیم.
انتشار زیباترین مداحی توسط بازمانده ناوشکن دنا | ویدئو
روایت تلخ کمتر شنیده شده از نحوه جمع آوری پیکر شهدای ناوشکن دنا…
عزاداری با دبه های ۲۰لیتری در رسانه ملی! + ویدئو | اقدام خلاقانه نوجوانان در «حسینیه معلی»
تصویر فرمانده، رهبر و مرجع ایرانی در عزاداری عراقی ها | ویدئو
نظر شما