گروه سیاسی: ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان والامقام فرا رسیدن ‏بیست و یکم فروردین ماه یازدهمین سالگرد شهادت امیر سرافراز ارتش اسلام سپهبد ‏شهید علی صیاد شیرازی را گرامی داشت.

در بخشی از اطلاعیه ارتش آمده است: شهادت این امیر سرافراز ارتش اسلام گواه صادقی بر آمادگی و جان فشانی کلیه غیور ‏مردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راه تحقق آرمان و ارزش‌های والای ‏انقلاب اسلامی در دفاع از استقلال و حدود وثغور میهن اسلامی در برابر هرگونه تهدید به ‏رهبری هوشمندانه و خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا تحت توجهات حضرت ولی‌عصر ‏ارواحنا لتراب مقدمه الفدا است.‏

علاوه بر این روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور اطلاعیه‌ای ویژه برنامه‌های خود برای سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی را تشریح کرد.

در این اطلاعیه آمده است: مراسم نثار گل به مزار پاک شهید صیاد شیرازی با حضور جمع کثیری از فرماندهان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همرزمان آن شهید سرافراز امروز از ساعت ‌١٤ در بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

مراسم پرفیض دعای ندبه این هفته هیأت رزمندگان اسلام در ساعت ‌٦ صبح روز جمعه در محل دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش با حضور و سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی، خطیب موقت جمعه تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری و با مداحی حاج رضا طاهری برگزار می‌شود.

در روز شنبه که مصادف با سالروز شهادت عارفانه شهید صیاد شیرازی است، مراسم بزرگداشت آن شهید سرافراز با حضور جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح و خانواده آن شهید از ساعت‌11 و 30 دقیقه صبح در محل مسجد حضرت امام خمینی (ره) ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود که عموم مردم شریف می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

کد خبر 104597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز