پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۵
۰ نفر

ندا انتظامی: چهره غایب عید/ راستش دیدن مهران مدیری در برنامه‌های نوروزی یک عادت شده برای ماها.

اما امسال دیگر خبری از «مرد هزار چهره»  و «مرد دوهزار چهره» نیست.

شایعاتی از پخش مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» در ایام نوروز به گوش رسید که در نهایت هم پخش آن منتفی شد.

خبرها حاکی از آن است که مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» برای پخش در 90 قسمت 40 دقیقه‌ای از شبکه سه سیما ساخته می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، قرار است پخش آن از اول آبان‌ماه آغاز شود.

عکس‌ها: بابک برزویه

پرکارترین چهره عید

باید جایزه پرکار‌ترین چهره امسال را به سعید آقاخانی داد. او امسال در «چار دیواری» نوشتن فیلم‌نامه، بازیگری و بازی‌گردانی را برعهده داشته‌ است؛ اما این تمام کارهای او در مجموعه‌های عید تلویزیون نیست. کارگردانی مجموعه تلویزیونی «زن بابا» برعهده اوست. در «زن بابا» او فیلم‌نامه‌ای را کارگردانی می‌کند که علیرضا کاظمی‌پور آن را نوشته ‌است.

اولین حضور عید

کاملاً درست حدس زدید! مسعود ده‌نمکی برای اولین بار به تلویزیون آمد و بر سکوی کارگردانی مجموعه تلویزیونی «دارا و ندار» نشست. او مانند مجموعه فیلم‌های «اخراجی‌های 1 و 2» که توانست چهره‌های زیادی را دور هم جمع کند، این بار هم توانسته است در این کار، چهره‌های متفاوتی را دور خودش جمع کند؛ حتی فتحعلی اویسی را بعد از 5 سال به صفحه کوچک تلویزیون برگرداند. البته بد نیست بدانید فیلم سینمایی «اخراجی‌های 2» به کارگردانی او از شبکه سوم پخش می‌شود.

منظم‌ترین کارگردان عید

این چهره، کسی نخواهد بود به جز سیروس مقدم. کارگردان مجموعه‌های «پیامک از دیار باقی»، «پلیس جوان»، «ریحانه»، «اغما»، «نرگس» و «روز حسرت» به داشتن سرعت در ضبط و تصویربرداری معروف است. درست 20 روز بعد از پایان تصویربرداری «رستگاران»، کلید تصویربرداری «چاردیواری» را زد و به سرعت هم کار را به تلویزیون تحویل داد. راستش نظم سیروس مقدم زمانی مشخص می‌شود که بدانیم هنوز کارگردان‌های دیگر مشغول تصویربرداری برنامه های نوروزی هستند.

کد خبر 103669

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز