گروه سیاسی: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سال 88 را سال افتخارات بزرگ برای این نیرو در عرصه سازندگی و انجام بهینه وظایف دانست.

امیر دریادار سیاری افزود: حضور مستمر در خلیج عدن جهت پاسداری از کشتی‌های تجاری و نفتی ایران در مقابله با پدیده دزدان دریایی، حضور فرمانده معظم کل قوا در جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری آجا در دانشگاه نوشهر،

ساخت ناوچه درفش، ساخت چند فروند زیردریایی غدیر، عملیاتی شدن تعدادی از هواپیماهای نیروی دریایی، انجام تعمیرات اساسی زیردریایی‌های کلاس طارق، ساخت و ساز در پایگاه‌های جاسک و کنارک و از همه مهم‌تر اتمام ساخت ناوشکن جماران و پیوستن آن به ناوگان نیروی دریایی با حضور مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا از مهم‌ترین اقدامات این نیرو در سال 88 بوده است.

وی در مراسم صبحگاه ستادی نیروی دریایی ارتش به مناسبت فرارسیدن سال نو، با اشاره به حضور گسترده‌ نیروی دریایی در سواحل دریای عمان، این نیرو را خط‌شکن توسعه‌ پایدار در سواحل جنوب شرق کشور معرفی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نیروی دریایی آمادگی کامل دارد از منابع اقتصادی و منافع ملی نظام جمهوری اسلامی ایران در آب‌های سرزمینی و بین‌المللی پاسداری کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: دشمنان خارجی ایران اسلامی بدانند فرزندان این ملت در نیروی دریایی درصورت بروز هرگونه خطر، دشمن‌شکن  همانند نابودی نیروی دریایی رژیم صدام در جنگ تحمیلی عمل خواهند کرد. وی با اشاره به حضور ناوگروه ششم نیروی دریایی در خلیج عدن، از اعزام ناوگروه هفتم در آینده نزدیک خبر داد.

کد خبر 103621

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز