سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۴:۲۸
۰ نفر

گروه‌ ورزشی: در جریان دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و شاهین‌بوشهر ابراهیم توره مهاجم سنگالی سپاهان در ثانیه 22 بازی اولین گل زردپوشان را با یک ضربه چیپ به ثمر رساند

گلی که عنوان سریع‌ترین گل لیگ نهم را به خود اختصاص داد. توره با این گل ضمن ثبت یک رکورد جدید در لیگ برتر تعداد گل‌هایش را به عدد 15 رساند و علی کریمی بازیکن 14 گله استیل‌آذین را در جدول گلزنان پشت سرگذاشت. حالا او و عمادرضا دیگر مهاجم سپاهان با 15 و 17 گل مدعیان اصلی کسب عنوان آقای گلی هستند. درباره بازی سپاهان و شاهین، سرنوشت جام قهرمانی و عنوان آقای گلی، گفت‌وگویی با توره انجام دادیم که می‌خوانید.

  • سریع‌ترین گل لیگ را با ضربه‌ای زیبا به ثمر رساندی؛ چه احساسی داری؟

فکر می‌کنم بازیکنانی بوده‌اند که حتی زودتر از ثانیه 22 گل زده‌اند اما از اینکه در فصل جاری سریع‌ترین گل لیگ برتر را به ثمر رساندم، خوشحالم.

  • ضربه‌ات را چیپ زدی.  نگران نبودی که گل نشود و مورد انتقاد قرار بگیری؟

وقتی دیدم دروازه‌بان شاهین بیرون آمده و دارد به من نزدیک می‌شود، توپ را چیپ زدم چون ریسکش کمتر بود. شاید اگر گل نمی‌شد برای ادامه بازی دچار مشکل می‌شدم اما در آن وضعیت بهترین کار چیپ زدن بود.

  • چند هفته‌ای بود سپاهان نمی‌توانست برنده شود. مشکل چه بود؟

مشکل خاصی وجود نداشت اما حضور همزمان سپاهان در سه جام باعث خستگی و تحلیل قوای بازیکنان ما شده و همین مسئله روی بازی‌مان تاثیر منفی گذاشته بود اما بازی با شاهین خیلی حساس بود و ما باید پیروز می‌شدیم تا جایگاه‌مان را در صدر جدول تثبیت کنیم.

  • با توجه به توقف تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس و پیروزی سپاهان، فکر می‌کنی قهرمانی سپاهان محرز شده است؟

در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. اما حالا با 6 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم حاشیه امنیت بیشتری داریم و با پیروزی مقابل شاهین خیال‌مان بابت قهرمانی تا حدودی راحت شده است، هرچند تا پایان لیگ پنج فینال دیگر را پیش‌رو داریم که باید در آنها هم پیروز شویم.

  • با اینکه یک گل زدی اما باز هم چند موقعیت خوب را هدر دادی. چرا مهاجمان سپاهان اینقدر موقعیت از دست می‌دهند؟

من در بازی با شاهین پس از گلی که زدم یک موقعیت مسلم گلزنی داشتم که از دست دادم. در واقع در بازی با شاهین همان توره سابق شدم. در سایر دقایق بازی بیشتر سعی کردم دیگر بازیکنان را صاحب موقعیت کنم و موقعیت گلزنی چندانی نداشتم. البته این را هم بگویم که غیبت عمادرضا هم در خراب شدن موقعیت‌های گل سپاهان موثر است.

  • تو با زدن گل به شاهین 15 گله شده و به یک قدمی عمادرضای 17گله رسیدی. فکر می‌کنی شانس کدام یک از شما برای کسب عنوان آقای گلی بیشتر است؟

فرقی نمی‌کند من یا عمادرضا هرکدام کفش طلا را بگیریم، افتخارش برای باشگاه سپاهان است و همین که آقای گل از تیم سپاهان باشد، برایمان کافی است و از این موضوع خوشحال خواهیم شد.

  • شانسی برای علی کریمی یا دیگر مهاجمان لیگ قائل نیستی؟

جدی‌ترین رقیب من و عمادرضا، علی کریمی است که سه هفته محروم است. به نظرم او نمی‌تواند این فاصله را جبران کند. من و عمادرضا به تنهایی برای تصاحب عنوان آقای گلی می‌جنگیم.

کد خبر 103556

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز