سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۰
۰ نفر

گروه ادب و هنر: 3 نفر از هنرمندان موسیقی ایران در روز پایانی جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در 12 اسفندماه، در تالار وحدت در بخش استادان موسیقی ایران به هنرنمایی می‌پردازند

ساعت 21:30 روز چهارشنبه در ششمین روز از جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، استاد «هادی منتظری» با کمانچه استاد «علی اصغر بهاری»، به‌همراه «حسن صفری» و استاد «محسن علیزاده» به اجرای تکنوازی و دونوازی می‌پردازند.پیش‌تر، اعلام شده بود که استاد جلال ذوالفنون در این ساعت به تکنوازی سه‌تار می‌پردازد که این اجرا لغو شده است.

در همین حال بنیامین بهادری برای نخستین‌بار در 2 سئانس به روی صحنه رفت. او علاوه‌ بر اجرای قطعه معروفش «دنیا دیگه مثل تو نداره»، در سئانس اول قطعه‌ای را به یاد فرهاد و مشابه‌ قطعه‌ معروف «بوی عیدی بوی توپ» خواند که در سئانس دوم آن را اجرا نکرد.

به گزارش ایسنا، شامگاه دوشنبه ، این هنرمند در سئانس اول درحالی‌روی صحنه رفت که تمامی صندلی‌های مرکز همایش‌های برج میلاد پر شده بود و بدون هیچ معطلی شروع به خواندن کرد.

او بعد از اجرای نخستین قطعه خطاب به تماشاگران گفت: از اینکه نخستین‌بار در مملکت و شهر خودم به روی صحنه می‌روم و آهنگ‌هایی را که دوست دارم، می‌خوانم بسیار خوشحالم. او در ادامه چندین بار تاکید کرد که برای نخستین‌بار است که روی صحنه می‌روم و از شما خواهش می‌کنم در اجرای ترانه‌ها به من کمک کنید.

اما در سئانس دوم کنسرت، بنیامین قطعه‌ای را که در سئانس اول به یاد فرهاد خوانده بود، اجرا نکرد و بعد از اجرا بدون هیچ معطلی همچون سئانس اول از سن بیرون رفت و تماشاگران نسبت به تایم برگزاری کنسرت گلایه کردند.

اعتراض تماشاگران به این دلیل بود که آنها بلیت‌های 40 ‎هزار تومانی برای کنسرتی یک‌ساعته خریداری کردند، درحالی‌که این کنسرت در زمانی کوتاه‌تر از زمان‌ پیش‌بینی‌شده به پایان رسید.

درحالی‌که اعتراض تماشاگران تا ساعاتی پس از اتمام برنامه ادامه داشت محسن رجب‌پور مدیر مؤسسه ترانه شرقی در تالار انتظار سالن همایش‌های برج میلاد در جمع تماشاگران حاضر شد و با عذرخواهی از آنها گفت: مطمئن باشید که پول این کنسرت به جیب من و یا ترانه‌شرقی نمی‌رود بلکه این درآمد برای دفتر موسیقی و برگزارکنندگان جشنواره است.

کد خبر 102672

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز