سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از اختصاص 260 لیتر سهمیه بنزین نوروزی و سه ماهه نخست سال 89 خبر داد.

به گزارش مهر، محمد رویانیان سه شنبه در یک نشست خبری با بیان اینکه با جمع بندی سناریوهای پیشنهادی مختلف دولت تصمیم به حفظ سهمیه‌بندی در سه ماهه نخست سال آینده شد، گفت: بر این اساس برای دوره اول سهمیه‌بندی در سال آینده 260 لیتر بنزین به خودروهای شخصی اختصاص می‌یابد.

رویانیان با بیان اینکه با این تصمیم دولت 240 لیتر سهمیه معمولی و 20 لیتر سهمیه ویژه سفرهای نوروزی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: دولت تصمیم گرفت برای اینکه مردم در مورد سفرهای نوروزی خود از هم اکنون برنامه‌ریزی کنند پیشاپیش وضعیت سهمبه‌بندی و تخصیص سهمبه بنزین برای سه ماهه نخست سال آینده اعلام کند.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون حدود یک میلیارد و 200 میلیون لیتر بنزین در کارت هوشمند خودروها ذخیره سازی شده است، اظهار داشت: در حال حاضر 70 درصد رانندگان در کارت هوشمند خود بنزین ذخیره دارند.

وی همچنین گفت تا کنون دو سناریو برای تعیین قیمت فرآورده‌های نفتی در سال آینده قطعی شده است اما در خصوص این سناریو‌ها خبری نداد.

کد خبر 102653

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز