سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۹:۱۶
۳ نفر

نام ساختمان مرکزی باشگاه پرسپولیس به یاد شهدای دانش آموز میناب تغییر کرد.

لوگوی پرسپولیس

تغییر نام پرسپولیس در سر در باشگاه + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ساختمان مرکزی باشگاه پرسپولیس به یاد شهادت ١۶۵ دختر بی‌گناه مینابی در حملات وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به نام «شهدای میناب» نامگذاری شد.

رسانه رسمی پرسپولیس با اعلام این خبر نوشت:
سر در ساختمان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به یاد ۱۶۵ دانش‌آموز مینابی که در جریان جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان در یک حمله موشکی به یک مدرسه دخترانه به شهادت رسیدند با تابلوی جدیدی به نام دانش‌آموزان شهید نامگذاری و مزین شد.

کد خبر 1024446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • هم درد IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    7 24
    عاشقتم پرسپولیس
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    12 4
    بهتراست بجای بازی کردن باکلمات و ریاکاری بازیکنان باکیفیت جذب کنند تا پرسپولیس بزرگ اینقدر ضعیف نشود
  • محمد IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    6 14
    من استقلالیم ولی بااین کار، باشگاه پرسپولیس برام محبوب شد دمتون گرم
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    6 14
    کار قشنگی بود اگر عنوانش را میزند ساختمان شهدای دانش آموز مدرسه میناب بهتر بود
  • خسرو IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    16 9
    برای تیم حکومتی طبیعی است
  • منوچهر IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    6 17
    بهتر بود کلا" نام تیم شهدای میناب می شد .پرسپولیس دیگه نبود خدا عزت میده کدوم بازیکن پرسپولیس اومد متنی تصویری جهت همدردی گذاشت فقط شعار