جمعه ۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شنبه 8 اسفند فعالیت سامانه بارش‌زا به جز جنوب شرق، کل کشور را در بر می‌گیرد که در مناطق جنوبی از شدت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: روز شنبه فعالیت سامانه بارش‌زا به جز جنوب شرق، کل کشور را در بر می‌گیرد که در مناطق جنوبی از شدت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

به گزارش ایلنا، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور، بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و آینده‌نگری بیانگر این است که امروز جمعه (7 اسفند) با نزدیک شدن سامانه بارش‌زا به مرز‌های غربی کشور، در این نواحی رگبار و رعد و برق و وزش باد و در نواحی مرتفع بارش برف رخ می‌دهد.

این سامانه به تدریج تمامی نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد و تا اواسط هفته آینده بر روی کشور فعال است. روز شنبه فعالیت سامانه بارش‌زا به جز جنوب شرق، کل کشور را در بر می‌گیرد که در مناطق جنوبی از شدت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

از لحاظ دمایی به دلیل نفوذ هوای سرد از روز سه‌شنبه هفته آینده در سواحل شمالی کشو‌‌ر کاهش قابل ملاحظه دما انتظار می‌رود.

‌وضعیت هوای استان تهران در 24 ساعت آینده نیمه‌ابری تا ابری گاهی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و ‌کمینه دمای هوای این استان به ترتیب 11+ و 6+ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وضعیت هوای استان خراسان رضوی در 24 ساعت آینده نیمه‌ابری تا ابری گاهی بارش باران در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دمای هوای این استان به ترتیب 9+ و 1- درجه سانتی‌گراد است.

وضعیت هوای استان فارس در 24 ساعت آینده ابری گاهی بارش باران پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و ‌کمینه دمای هوای این استان به ترتیب ‌16+ و 6+ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

کد خبر 102352

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز