دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

گروه حوادث: اظهارات متناقض پسری نوجوان درباره راز ناپدید شدن دوستش در هزار چم شمال، دادیار جنایی تهران را بر آن داشت تا با چاپ عکس نوجوان ناپدید شده، از مردم برای گشودن راز ناپدید شدن وی کمک بخواهد

ماجرای این پرونده با شکایت مرد میانسالی در اوایل خرداد امسال در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. مرد میانسال در شکایت خود به ماموران گفت که فرزند 17ساله‌‌اش به نام آرش ناگهان ناپدید شده است و هیچ کس از وی خبری ندارد. این در حالی است که وی آخرین بار با دوستش به نام مهیار در یک سفره‌خانه سنتی دیده شده است.

با این ادعا کارآگاهان مهیار را شناسایی کردند و تحت بازجویی قرار دادند، این مرد جوان در نخستین اظهارات خود در توضیح دلیل ناپدید شدن دوستش گفت: شبی که آرش ناپدید شد به همراه او به یک سفره‌خانه سنتی در فرحزاد رفتیم. در آنجا بود که به آرش گفتم کاش می‌شد الان کنار دریا قلیان می‌کشیدیم.

آرش بعد از شنیدن این حرف به من پیشنهاد داد تا به شمال برویم و من هم پذیرفتم و با موتورسیکلت به طرف شمال به راه افتادیم، اما در مسیر پلیس به خاطر نداشتن گواهینامه ما را دستگیر و موتورمان را هم توقیف کرد اما ما توانستیم از دست ماموری که قصد بردن ما به کلانتری را داشت، فرار کنیم.

در بین راه یک مرد موتورسوار زمانی که متوجه ماجرا شد ما را سوار موتورش کرد اما  زمانی که داشتیم صبحانه می‌خوردیم ناگهان چاقویی را از داخل جیبش بیرون آورد و شروع به تهدید کرد. در این هنگام آرش فرار کرد و من هم با دیدن این صحنه به این مرد گفتم که آرش با ماموران پلیس باز خواهد گشت.

مرد موتورسوار هم از ترس از آنجا رفت و از آن به بعد بود که هیچ خبری از آرش ندارم و نمی‌دانم دچار چه سرنوشتی شده است. بعد از این اظهارات، قاضی رضوانفر- دادیار شعبه 4 دادسرای جنایی تهران- با توجه به تحقیقات صورت گرفته، مهیار را بازداشت کرد تا تحقیقات درخصوص ادعاهای وی تکمیل شود. اما در ادامه تحقیقات در حالی که مشخص شده بود این ادعای مرد جوان صحت ندارد، مهیار ادعای جدیدی را مطرح کرد.

وی این بار با بیان اینکه آرش را به قتل رسانده است، گفت: زمانی که در هزار چم با آرش درگیر شدم او را در یک لحظه از بالای صخره‌ای به داخل دره انداختم و از محل گریختم.

با این ادعای جدید بود که کارآگاهان و دادیار جنایی تهران با فرضیه جدیدی روبه‌رو شدند و بررسی‌های خود را در این خصوص ادامه دادند اما با وجود بررسی گسترده در هزار چم هیچ جسدی از آرش به دست نیامد.

اطلاع دهید

رضوانفر- دادیار شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران- صبح دیروز با درخواست انتشار عکس آرش در مطبوعات گفت: از آنجا که تحقیقات برای گشودن راز ناپدید شدن آرش تا‌کنون به نتیجه‌ای نرسیده و هیچ جسدی نیز کشف نشده است از شهروندان درخواست می‌شود درصورت شناسایی این جوان و یا اطلاع از سرنوشت وی، بلافاصله ماجرا را به پلیس 110 اطلاع دهند.

کد خبر 102115

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز