چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۴:۱۱
۰ نفر

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در نشست خبری گفت: بهشت زهرا (س) دیگر جای توسعه ندارد!

به گزارش همشهری آنلاین، محمد جواد تاجیک، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در نشست خبری گفت: عدم همکاری دستگاه های دیگر، دلیل عدم تاسیس آرامستان جدی در تهران است.

این موضوع صرفا در اختیار شهرداری نیست و سایر مجموعه ها هم همکاری نمیکنند.

کد خبر 1018034

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha