یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: اسکورسیسی و دی‌کاپریو با فیلم "جزیره شاتر" در جشنواره برلین، یک دهه همکاری را جشن گرفتند

به گزارش آسوشیتدپرس این تریلر روانشناختی که بر اساسی رمانی از نویسنده کتاب "رودخانه مرموز"، دنیس لهان، ساخته شده است، چهارمین همکاری مارتین اسکورسیسی و لئورنادو دی‌کاپریو پس از فیلم "دسته‌های نیویورک" (2002)، "هوانورد" (2004) و فیلم برنده جایزه اسکار "درگذشتگان" (the departed) است.

 دی کاپریو، 35 ساله، 13 فوریه در یک کنفرانس خبری به همراه کارگردان در افتتاحیه نمایش فیلم جدید که در بخش خارج از مسابقه جشنواره برلین شرکت دارد، گفت: "هر تجربه‌ای با اسکورسیسی منحصر به فرد بوده است. هر کدام از فیلم‌ها پیشرفتی برای من وبده است و اکنون 10 سال گذشته از این همراهی گذشته است."

اسکورسیسی 67 ساله هم به نوبه خود گفت کار با دی کاپریو به رابطه‌ای خاص انجامیده است.

 او گفت: "اعتماد کلید رابطه است. و این اعتماد در طول زمان ساخته می‌‌شود."  به گفته او آنها در فیلم "درگذشتگان" به نوعی رفاقت رسیدند.

 داستان فیلم "جزیره شاتر" که بن کینگزلی، پاتریشیا کلارکسون، مارک رافالو و مایکل ویلیامز هم در آن بازی می‌‌‌کنند،‌ مربوط به سال 1954- زمان پارانویای جنگ سرد- هنگامی که اسکورسیسی دوران نوجوانی خود را می‌گذراند، است.

 فیلم تحقیقات در مورد ناپدیدشدن یک زن قاتل را از یک بیمارستان روانی در یک چزیره دنبال می‌کند، دی‌‌کاپریو نقش مارشال ایالتی در بوستون را بازی می‌کند و که به دنبال این زن می‌گردد، و درگیری او با این پرونده، باعث می‌شود که او در مورد سلامت عقل خودش به تردید بیفتد

کد خبر 101574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز