یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

علیرضا نادری که 2 فیلمنامه‌ را در راه انتشار دارد، نسخه‌ صوتی نمایشنامه‌ «کوکوی کبوتران حرم»اش در انتظار دریافت مجوز چاپ است.

 به گزارش ایسنا، «پرده‌ جنی» و «کلنل» فیلمنامه‌های نادری هستند که تاکنون چاپ و ساخته نشده‌اند.این دو اثر جزء مجموعه‌‌ فیلمنامه‌هایی هستند که قرار است زیر نظر نادری از سوی نشر افراز منتشر شوند. از سوی دیگر، نسخه‌ صوتی نمایشنامه‌ کوکوی کبوتران حرم که اسفندماه سال گذشته به صحنه رفته بود، در انتظار کسب مجوز نشر است.

این اثر هم از سوی نشر یادشده منتشر خواهد شد. به گفته‌ ناشر، با وجود اینکه این نمایش سال گذشته در بخش چشم‌انداز بیست‌وهفتمین جشنواره‌ تئاتر فجر به روی صحنه رفته و پس از آن اجرای عمومی داشته، از چند ماه پیش در انتظار دریافت مجوز انتشار است.

آتش زیر خاکستر

نصـرالله رادش در فـیــلـم تلویزیونی « آتش زیر خاکستر» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی مقابل دوربین می‌رود. سجادی حسینی به مهر گفت: فیلمنامه را آرش برهانی بازنویسی کرده و تصویربرداری سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه شروع می‌شود.

تصویربرداری بخش‌هایی از این فیلم در تهران و سکانس‌هایی در شهرک دفاع مقدس انجام می‌گیرد. داستان این فیلم درباره پزشکی است که پس از سال‌ها نشانی از مادرش پیدا می‌کند.  قصه در سال 62 روایت می‌شود.

رادش در این فیلم نقشی جدی دارد. فرزین صابونی، عبدالرضا اکبری، محمد مین‌باشی و آذر فرامرزی بازیگران این فیلم هستند که در شبکه یک تولید می‌شود. علیرضا سبط احمدی تهیه‌کننده این فیلم 90 دقیقه‌ای است. کاوه سجادی حسینی تاکنون چند فیلم‌ تلویزیونی را کارگردانی کرده است.

چه جوری بگم...

محمود عزیزی با نمایش«چه جوری بگم...» خرداد 89 میهمان مجموعه تئاتر شهر می‌شود. عزیزی در این‌باره به مهر گفت: نمایش را خودم نوشته‌ام و روایتگر واگویه‌های زندگی یک انسان است؛

واگویه‌هایی که زندگی روزمره و مسائل و مشکلات او را روایت می‌کند. در اصل، این نمایش خودنگاری فردی در مقطعی از شرایط زندگی خود است. نمایش 2 بازیگر دارد و احتمالا خرداد 89 در یکی از سالن‌های قشقایی یا چهارسو اجرا می‌شود.

قرار بود این نمایش آخرین روز جشنواره اجرا شود و پس از آن هم اجرای خود را در قالب اجرای عمومی ادامه بدهد، اما بعدا بهتر دیدم که نمایش را بهار سال آینده اجرا کنم و از شرکت در جشنواره‌ صرف‌نظر کردم. عزیزی نمایش «بیژن و منیژه» را تیر‌ماه‌87 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد.

کد خبر 101189

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز