همشهری آنلاین: کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال از فرهاد مجیدی، کاپیتان تیم استقلال تجلیل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال قصد دارد با ارسال تقدیرنامه‌ای به باشگاه استقلال از فرهاد مجیدی تجلیل کند.

احمد هاشمیان، رئیس کمیته ضد دوپینگ فدراسیون با تایید این خبر گفت: این تجلیل به درخواست افسر کنترل دوپینگ انجام می‌شود. با وجود کثرت نمونه‌های گرفته شده از این بازیکن، او همواره رفتاری حرفه‌ای از خود نشان داده است.

در 4دربی گذشته همواره از فرهاد مجیدی آزمایش دوپینگ گرفته شده است.

احمد هاشمیان در مورد شیوه انتخاب بازیکنان برای انجام آزمایش دوپینگ عنوان کرد: طبق آئین‌نامه انتخاب بازیکنان کاملا تصادفی است و شیوه قرعه کشی هم به این شکل است که نمایندگانی از دو تیم در اتاق دوپینگ حاضر می‌شوند. نماینده هر تیم اسامی بازیکنان تیم حریف را قرعه کشی می‌کند یا به خواست نمایندگان هر دو تیم افسر کنترل دوپینگ قرعه کشی را انجام می‌دهد. در هر صورت فرقی نمی‌کند و شماره بازیکنان کاملا مخفی است.

هاشمیان در مورد اینکه انتخاب مجیدی بیشتر به دلیل بدشانسی این بازیکن است، تاکید کرد: من این مسئله را از خوش شانسی ایشان می‌دانم، زیرا با نمونه گیری هرگونه ادعای واهی که در مورد کاپیتان استقلال می‌شود منتفی می‌شود و همه به توانایی‌های این بازیکن پی‌می‌برند.

کد خبر 101049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز