همشهری آنلاین: نفرات برتر بخش مردان در سنگ نوردی شناخته شدند.

مسابقه‌های سنگ نوردی المپیاد ورزشی ایرانیان با شناخت نفرات برتر در بخش مردان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، این رقابت‌ها به مدت دو روز در سالن زنده‌یاد داوودی تهران واقع در مجموعه ورزشی شهید شیرودی در سه رشته لید (سرطناب)، بولدرینگ و سرعت برگزار شد.

نتایج نهائی این دوره از مسابقات به این شرح است:

لید (سرطناب):

مقام اول: علیرضا امیریان از خوزستان
مقام دوم: امین ظفر از خراسان شمالی
مقام سوم: محمد خوش کلام از لرستان

بولدرینگ:

مقام اول: امین کتابی از تهران
مقام دوم: حمید رضاغنیمتی از فارس
مقام سوم: ایمان کاسه چی از قزوین

سرعت:

مقام اول: رضا محمد علیپور از کرمان
مقام دوم: ایمان احسانی فر از خراسان رضوی
مقام سوم: محمد حسام باقری از زنجان

نتایج تیمی:

مقام اول: خراسان شمالی
مقام دوم:کرمان
مقام سوم:خوزستان

تیم کرج، قهرمان بخش بانوان پیکارهای تکواندو

در پایان این رقابت‌ها تیم کرج با 3 طلا، 1 نقره، 2 برنز و 54 امتیاز در صدر قرار گرفت، اصفهان با 2 طلا ، 1 نقره ، 3 برنز و 46 امتیاز در مکان دوم ایستاد ، گیلان با 2 طلا ، 2 برنز و 39 امتیاز سوم شد، تیم‌های تهران با 1 طلا ، 1 نقره ، 3 برنز و 36 امتیاز، مازندران با 2 نقره ، 1 برنز و 22 امتیاز و قزوین با 2 نقره ، 1 برنز و 21 امتیاز به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

این رقابت‌ها با حضور 90 تکواندوکار درسالن 17 شهریور اصفهان برگزارشد که در وزن اول دینا پوریونس از گیلان مقام نخست را به دست آورد، پروین کشاورز از قزوین دوم شد، سعیده بجوانی از کرج و مریم رستمی از تهرانبه طور مشترک سوم شدند.

در وزن دوم، مریم پی سیار از گیلان عنوان قهرمانی راکسب کرد ، نیره عباسی از تهران در مکان دوم ایستاد ، زهرا عزیزی از قزوین و زهرا آبخو از بوشهر به طور مشترک سوم شدند.
در وزن سوم، فریده رشیدی از اصفهان اول شد ، نیلوفر شمس از کرج در مکان دوم قرار گرفت، ریحانه نزهتی از گیلان و صغری کیان نژاد از مازندران به طور مشترک در مکان سوم ایستادند.

در وزن چهارم، راحله آسمانی از کرج در جای نخست ایستاد، سوسن حاجی پور ازمازندران دوم شد، مینا رضایی از اصفهان و فرزانه تاجیک از تهران مقام مشترک سومی را به دست آوردند.

در وزن پنجم، فاطمه رضائیان از کرج اول شد ، مریم روشنی از اصفهان در جای دوم ایستاد، نرگس باقری از چهارمحال و حوریه ترکمنی از خراسان رضوی به طور مشترک سوم شدند.
در وزن ششم، پریسا فرشیدی از تهران عنوان قهرمانی را به دست آورد، نسرین باشعور از آذربایجان شرقی دوم شد، سارا نوربخش از اصفهان و بهاره بیداریان از گیلان به طور مشترک در مکان سوم ایستادند.

در وزن هفتم، سهیلا سیاحی از کرج اول شد ، مهسا تقوی از مازندران در جای دوم قرار گرفت، مرجان حیدری از اصفهان و پریا پور نعمت از تهران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن هشتم، نیره رستمی از اصفهان در مکان نخست ایستاد ، رقیه یادگاری از قزوین دوم شد، زرینه مروی از کرج و پریسا زاده فولاد از فارس به طور مشترک سوم شدند.

کد خبر 100559

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز