همشهری آنلاین: خراسان رضوی بر سکوی اول کانوپولوی بانوان ایستاد. کماندار کیش و چهارمحال بختیاری طلایی شدند.

مسابقات کانوپولوی المپیاد ایرانیان درکانوپولوی بخش بانوان با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، این رقابت‌ها با قهرمانی و کسب مدال طلا توسط تیم خراسان به پایان رسید،گیلان نقره گرفت و دوم شد و کرمانشاه مدال برنز را به دست آورد. تیم‌های مازندران، مرکزی، تهران، فارس و اصفهان نیز در مکان‌های چهارم تا هشتم ایستادند.

در مرحله نیمه نهایی، گیلان و کرمانشاه برای رسیدن به فینال با هم مسابقه دادند که در پایان وقت معمول بازی، دو تیم ‌٣-3 بودند. در وقت اضافه نیز که ‌٥ دقیقه بود هیچ گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و به همین خاطر مسئولین ‌٥ دقیقه دیگر را به عنوان وقت اضافه تعیین کردند که در این وقت تیم گیلان موفق شد یک گل به ثمر برساند و مسابقه را با نتیجه ‌٤ بر ‌٣ به سود خود به پایان ببرد.

در بازی فینال نیز خراسان رضوی که تمام مسابقاتش را برده بود با نتیجه ‌٣ بر 1 گیلان را شکست داد و قهرمان شد.

 مدال طلا برای کماندار کیش و چهارمحال بختیاری

سومین دوره مسابقات تیراندازی با کمان المپیاد ایرانیان با حضور ‌١١٢ ورزشکار زن و مرد در سالن شش هزار نفره شهیدیه شهر یزد طی سه روز برگزار شد که ورزشکارانی از استان‌های مرکزی، اردبیل، قزوین، قم، آذربایجان غربی، فارس، اصفهان، گلستان، کرمانشاه، کردستان، هرمزگان، کرمان، تهران، چهارمحال و بختیاری، همدان، خراسان جنوبی، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، یزد ، خراسان رضوی، گیلان، جزیره کیش و شهر کرج در آن شرکت داشتند. قهرمانان رشته ریکرو به شرح ذیل معرفی شدند:

* ریکرو بانوان؛

‌١-سمیه ماهیگیران از جزیره کیش
‌٢-آمنه مرزوقی از جزیره کیش
‌٣- راحله فارسی از تهران

* ریکرو آقایان؛

‌١-نادر منوچهری از چهارمحال و بختیاری
‌٢-سید احمد پارسا از یزد
‌٣-مهرداد نادری از چهارمحال و بختیاری

قهرمانی تیم تهران در مسابقه‌های ژیمناستیک در بخش بانوان

این رقابت‌ها در استان خراسان رضوی، سالن ورزش استاد یزدزاد با حضور هشت تیم برگزار شد که در بخش تیمی، تیم تهران با ‌٨/١٧٨ امتیاز قهرمان شد.

کرج با ‌١٥/١٣٤ امتیاز و گیلان با ‌٩٥/١١١ امتیاز مکان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در این رقابت‌ها تیم‌های کرمان، خراسان رضوی، فارس، هرمزگان و مرکزی نیز حضور داشتند.

در مسابقه‌های ژیمناستیک المپیاد ورزش ایرانیان ‌٤٤ ورزشکار و ‌١٢ داور حضور داشتند.
در مجموع چهار وسیله این رقابت‌ها هم دنیا حسینی از شهر تهران با ‌١/٤٥ امتیاز قهرمان قهرمانان شد.

فاطمه اکرمی با ‌٤/٤٤ و سوگند ضیایی با ‌٤/٤٣ امتیاز مکان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. سحرناز پاسبان‌پو بعنوان سرپرست فنی، جمیله سروری، سرپرست کل و ژاله تقوایی ناظر فدراسیون ژیمناستیک در این رقابت‌ها بودند.

کد خبر 100552

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز